Hvor langt tror i man er henne, ved så svag en test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
6 svar
2 synes godt om
11. august 2013

Marcus´s mor

? Hmm er SÅ meget itvivl.

Skulle have haft ægløsning d 14/7 (efter beregningen)

tested disse 3 d. 30/7

Scannet i dag d 11/8

Ingen ting i livmoren og heller ikke udnfor, de tror jeg er gravid uden for livmoren, da jeg bløder lidt og har mens smerter..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Rockertand

Marcus´s mor skriver:

tested disse 3 d. 30/7

Scannet i dag d 11/8

Ingen ting i livmoren og heller ikke udnfor, de tror jeg er gravid uden for livmoren, da jeg bløder lidt og har mens smerter..

Umuligt at sige, men krydser for, at du er meget kortere end antaget.

Anmeld

12. august 2013

Rosengreen

Man kan håbe på du ikke er langt nok henne til at de kan se graviditeten  Men har du ikke fået taget blodprøve hvis de mistænker graviditet udenfor livmoderen? Dengang jeg havde en GUL kunne de heller ikke se den, men følge den via blodprøver

Anmeld

12. august 2013

aarhusmor

hvordan ser stregerne ud på en test nu?
Beregnet ægløsningdag holder jo ikke altid. Jeg har f.eks. altid omkring dag 20 og ikke 14, som den beregnede siger.

Men hvis den beregnede var omkring d. 14. juli og det var korrekt. Så viser testene en normal streg, som viser at man er omkring 3+ -4 uger henne. I så fald burde du være 5+ - 6 uger nu. Her er det normalt at man ikke kan se noget i livmoderen. Nogen kan være heldige at se noget og andre kan ikke.

Vent 1-2 uger med en ny scanning.

At du bløder behøver ikke at være tegn på GUL.

Anmeld

12. august 2013

l.kjoeller

tested disse 3 d. 30/7

Scannet i dag d 11/8

kan sagtens være du ikke er så langt henne som antaget  skete for min veninde. hvis det er en gul vil du få ekstrem stærke smerter. mens smerter alene vil jeg ikke tro er tegn nok 

Anmeld

12. august 2013

M&J87

Min test var svagere end din, og der kunne de se noget i livmoderen, selvom jeg var 5+0, da jeg var til første scanning, jeg troede at jeg var 6+2.

Anmeld

12. august 2013

mrhl

Marcus´s mor skriver:

tested disse 3 d. 30/7

Scannet i dag d 11/8

Da jeg testede positivt udregnede jeg at jeg var 7+. Jeg kom til scanning hvor der ikke var noget at se. Det viste sig at jeg kun var 4-5 uger henne. Så det er ikke altid beregningen passer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.