Weeeeeeee... Så er barnevognen bestilt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Vi har 14 mdr mellem vores og kan anbefale en City select klapvogn

Hvor det det en lækker vogn, skulle jeg få tvillinger ville jeg da klart overveje sådan en, så smart den er

Synes bare det ser lidt mere hyggeligt ud når de er ved siden af hinanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Nessie

Lækkert køretøj til de små 

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Synes bare det ser lidt mere hyggeligt ud når de er ved siden af hinanden?

Ja vi har også en, men bruger den sjældent, for man kan ikke komme rundt med den lige så nemt men den ser også lækker og smart ud, ville da klart have den i tankerne hvis jeg fik tvillinger

Anmeld

12. august 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Ja vi har også en, men bruger den sjældent, for man kan ikke komme rundt med den lige så nemt men den ser også lækker og smart ud, ville da klart have den i tankerne hvis jeg fik tvillinger

Det bliver nok sådan en som i har, for så kan jeg også komme af med barnevognen og klapvognen jeg har i forvejen. Den er jo skide smart fordi man ikke behøver at have begge dele på på en gang. Og gider nok ikke gå med tvillingeklspvognen hvis jeg kun har den ene med

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Det bliver nok sådan en som i har, for så kan jeg også komme af med barnevognen og klapvognen jeg har i forvejen. Den er jo skide smart fordi man ikke behøver at have begge dele på på en gang. Og gider nok ikke gå med tvillingeklspvognen hvis jeg kun har den ene med

Til pseudo tvillinger fandt vi ud af det var den bedste løsning og har brugt lift delen da Dina var helt lille også dejligt nu hvor Daniel går mere selv, ellers fylder tvillingen hurtigt når den ikke bliver brugt på samme måde som ved tvillinger

Anmeld

12. august 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Til pseudo tvillinger fandt vi ud af det var den bedste løsning og har brugt lift delen da Dina var helt lille også dejligt nu hvor Daniel går mere selv, ellers fylder tvillingen hurtigt når den ikke bliver brugt på samme måde som ved tvillinger

Ja, tænker også hvis jeg selv skal på tur om dagen uden Lukas, så er det irriterende at skulle have den store klapvogn med. Og gider ikke både ha barnevogn, klapvogn og tvillinge klapvogn stående det bliver sådan en slags som din

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Ja, tænker også hvis jeg selv skal på tur om dagen uden Lukas, så er det irriterende at skulle have den store klapvogn med. Og gider ikke både ha barnevogn, klapvogn og tvillinge klapvogn stående det bliver sådan en slags som din

Vi er ihvertfald glade for den og mulighederne i den om man har den ene eller begge med, både da den mindste var spæd og nu de er større, og kan bruge den når vi er så heldige at få gevinst med nr 3

Anmeld

12. august 2013

kriknu

Ih hvor flot, den havde jeg også kig på på et tidspunkt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.