18+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
8 svar
13 synes godt om
11. august 2013

**Ønskebabyen

Så nåede vi 18+0 - sikke tiden den går stærkt lige pludselig!   Jeg gik for første gang på vægten herhjemme i går. Sikke et chok jeg fik, for har kun tager 2 kg på. Jeg var sikker på den ville vise meget mere end det den gjorde!

Jeg har desværre endnu ikke mærket lillemanden Håber snart det sker.. 

I morges tog vi for sjov skyld et billede af maven hvor jeg lå i sengen. Det er alligevel vildt hvor meget den buler, når jeg ligger ned. Det nederste af min mave pleje at være nærmest helt flad når jeg ligger ned, og være noget lavere end brystkassen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Så nåede vi 18+0 - sikke tiden den går stærkt lige pludselig!

I morges tog vi for sjov skyld et billede af maven hvor jeg lå i sengen. Det er alligevel vildt hvor meget den buler, når jeg ligger ned. Det nederste af min mave pleje at være nærmest helt flad når jeg ligger ned, og være noget lavere end brystkassen

Hvor ser du bare fin ud, rigtig flot bule

Anmeld

11. august 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Hvor ser du bare fin ud, rigtig flot bule

Tuuusind tak Det er vildt som tiden den går hurtigt lige pludselig, synes du ikke også det?

Anmeld

11. august 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

G

Tuuusind tak Det er vildt som tiden den går hurtigt lige pludselig, synes du ikke også det?

Giver dig helt ret synes virkelig også bare tiden den suser afsted og håber sådan det fortsætter tænker den sidste mdr bliver ekstremt lang og hård, så nyder bare hver uge gået så stærkt

Anmeld

11. august 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Giver dig helt ret synes virkelig også bare tiden den suser afsted og håber sådan det fortsætter tænker den sidste mdr bliver ekstremt lang og hård, så nyder bare hver uge gået så stærkt

Jeg er viiiildt spændt på den sidste måned.. Men vi har jo så heldigvis julen og nytåret at bruge krudt på og derefter er der så 12 dage til termin så jeg er sikker på det nok skal gå..

Jeg vil bare nyde graviditeten og tiden vi har alene før lillemanden kommer.. Det er en tid der aldrig kommer igen jo. Og med hensyn til graviditet, ja så er det jo heller ikke sikkert det kommer til at ske igen, selvom jeg da håber det!

Anmeld

11. august 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er viiiildt spændt på den sidste måned.. Men vi har jo så heldigvis julen og nytåret at bruge krudt på og derefter er der så 12 dage til termin så jeg er sikker på det nok skal gå..

Jeg vil bare nyde graviditeten og tiden vi har alene før lillemanden kommer.. Det er en tid der aldrig kommer igen jo. Og med hensyn til graviditet, ja så er det jo heller ikke sikkert det kommer til at ske igen, selvom jeg da håber det!

Ja det er en dejlig tid på året , og ja i får jo nok at se til omkring jul og nytår med en masse hygge og så skal tiden nok gå stærkt alligevel

ja sådan tænker jeg også, man ved jo aldrig om man får chancen igen, og slet ikke når man har været i behandling. så det bare med at nyde graviditeten og livet, selvom det også er surt at være gravid nogle dage

Anmeld

11. august 2013

CroQuis

Årrh  Fin baby-mavse 

Min virker ikke så "stor" endnu, men ligesom du beskriver, kan jeg også rigtigt se det, når jeg ligger ned, for der plejer maven at bule indad 

Anmeld

11. august 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Årrh  Fin baby-mavse 

Min virker ikke så "stor" endnu, men ligesom du beskriver, kan jeg også rigtigt se det, når jeg ligger ned, for der plejer maven at bule indad 

Taaak Ja, den vokser godt den lille mave

Det sjovt at se nogle gange hvordan det ser ud når man ligger ned, så måtte lige have kæresten til at tage billedet imorges

Anmeld

11. august 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Ja det er en dejlig tid på året , og ja i får jo nok at se til omkring jul og nytår med en masse hygge og så skal tiden nok gå stærkt alligevel

ja sådan tænker jeg også, man ved jo aldrig om man får chancen igen, og slet ikke når man har været i behandling. så det bare med at nyde graviditeten og livet, selvom det også er surt at være gravid nogle dage

Helt enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.