lillebrors hule 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2013

Hailiesmom11

Så nåede vi 34+ med lillebror og ih hvor er moren konstant træt og har alt for mange og alt for ubehagelige plukveer Min bækkenløsning går helt amok og har lidt på fornemmelsen at lillebror har sat sig fast..
Tror måske også maven er sunket lidt mere siden sidste uge..
Hvad siger i? Billedet 1 er fra i dag og billede 2 er fra 33+
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Så nåede vi 34+ med lillebror og ih hvor er moren konstant træt og har alt for mange og alt for ubehagelige plukveer Min bækkenløsning går helt amok og har lidt på fornemmelsen at lillebror har sat sig fast..
Tror måske også maven er sunket lidt mere siden sidste uge..
Hvad siger i? Billedet 1 er fra i dag og billede 2 er fra 33+

jo kunne godt ligene den er sunket lidt. og nøj hvor jeg kender til det med bækkenløsning og monster træt

Anmeld

11. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

jo kunne godt ligene den er sunket lidt. og nøj hvor jeg kender til det med bækkenløsning og monster træt

Jeg kan i hvert fald godt mærke jeg ikke rigtig gider være gravid mere..

Anmeld

11. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Jeg kan i hvert fald godt mærke jeg ikke rigtig gider være gravid mere..

Også her. Jeg kan virkelig ikke overskue der stadig er 6 til 7 uger måske mere endnu til han kommer men håber bare jeg følger min familie og føder to tre uger før.

Anmeld

11. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

Også her. Jeg kan virkelig ikke overskue der stadig er 6 til 7 uger måske mere endnu til han kommer men håber bare jeg følger min familie og føder to tre uger før.

Ja håber også jeg får at vide om jeg kan blive sat igang før tid her d. 21 Vi skal nemlig helst føde i Odense pga lillebror s operation efterfølgende...

Anmeld

11. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Ja håber også jeg får at vide om jeg kan blive sat igang før tid her d. 21 Vi skal nemlig helst føde i Odense pga lillebror s operation efterfølgende...

Krydser da for du så bliver sat igang

Anmeld

11. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

Krydser da for du så bliver sat igang

Ja det håber jeg virkelig også for næh hvor har jeg dog godt nok ondt :/

Anmeld

11. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Ja det håber jeg virkelig også for næh hvor har jeg dog godt nok ondt :/

kender det alt for godt. jeg får intet søvn om natten og har så mange smerter hele tiden at jeg bare ikke kan magte og være i min krop. og er kun 33+2 idag

Anmeld

11. august 2013

Hailiesmom11

MiichellaMalou skriver:

kender det alt for godt. jeg får intet søvn om natten og har så mange smerter hele tiden at jeg bare ikke kan magte og være i min krop. og er kun 33+2 idag

Jeg kan nærmest ikke komme ud af sengen hverken når jeg skal op op morgenen eller hvis jeg skal op og tisse om natten..
Og jeg vender og drejer mig nok 50 gange i løbet af natten hvilket forstyrrer min søvn men også min mands søvn nogle dage er han nødt til at gå på sofaen og sove..

Anmeld

11. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Jeg kan nærmest ikke komme ud af sengen hverken når jeg skal op op morgenen eller hvis jeg skal op og tisse om natten..
Og jeg vender og drejer mig nok 50 gange i løbet af natten hvilket forstyrrer min søvn men også min mands søvn nogle dage er han nødt til at gå på sofaen og sove..

hold da op min kæreste sover heldigvis som en sten. så det genere ham ikke. men han synes det er synd for mig at jeg sover så dårligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.