Andre der har prøvet:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
6 svar
2 synes godt om
11. august 2013

Annemette07

1. At få plukveer når man griner

2. Oplever at det strammer i maven og samtidig føles det som om den lille er på vej ud. Jeg oplever ofte dette og ved ikk hvad der skyldes, har overvejet at kontakte lægen men ville lige høre om det er normalt først. Jeg er 29+6 henne idag.

Jeg mærker den lille hver dag, men oplever bare det andet problem ofte, og nogen gange gør de decideret ondt, men kan ikk helt forklare hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

CroQuis

Nej det har jeg ikke, men opper lige for dig 

Anmeld

11. august 2013

LinLin

Ja til 1) der skulle ikke meget til før jeg fik plukveer med min yngste søn...
2) har jeg ikke prøvet...

Anmeld

11. august 2013

AnthonsMor

Annemette07 skriver:

2. Oplever at det strammer i maven og samtidig føles det som om den lille er på vej ud. Jeg oplever ofte dette og ved ikk hvad der skyldes, har overvejet at kontakte lægen men ville lige høre om det er normalt først. Jeg er 29+6 henne idag.

Jeg mærker den lille hver dag, men oplever bare det andet problem ofte, og nogen gange gør de decideret ondt, men kan ikk helt forklare hvordan?

Jeg har ikke prøvet nogen af delene, jeg havde ikke plukveer jeg kunne mærke overhovedet..

Hvis du er nervøs mht. nummer 2 spørgsmål, så skal du tage at ringe til fødegangen, de kan i hvert fald måske fortælle dig hvad det er, om ikke andet kan du 'bare' få en god snak med dem og blive beroliget

Anmeld

13. august 2013

FrkZier

Annemette07 skriver:

1. Ja

2. Det er helt normalt, det er fordi baby ligger sig længere ned i bækkenet

Anmeld

14. august 2013

Annemette07

LinLin skriver:

Ja til 1) der skulle ikke meget til før jeg fik plukveer med min yngste søn...
2) har jeg ikke prøvet...

Rart at vide jeg ikke er den eneste der oplever det. Det er bare træls man ikke kan "nyde" at grine på samme måde som hvis man ikk fik plukveer, men mon ikke det går :-)

Anmeld

14. august 2013

Annemette07

FrkZier skriver:

1. Ja

2. Det er helt normalt, det er fordi baby ligger sig længere ned i bækkenet

Okay, jeg troede bare ikke de allerede gjorde det det er ikke sådan når det hele er nyt for en når man er førstegangs gravid :-) synes det nogen gange er svært at vide hvad der er "normalt" og hvad der ikke er :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.