Kan i hjælpe mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.825 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Christopher&Andreas

øvøvøvøv...... jeg har en tremmeseng af mærket troll men er kommet til at smide de der skruer væk til at hæve og sænke bunden med.... babysam mener ikke de kan hjælpe....
Pleace sig der er en herinde der har de skruer han/hun vil sælge??????
eller evt. har i forslag til hvad man ellers kan bruge???
mvh gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Isabels-mor

Har du ikke mulighed for a kunne kontakt selv firmaet? de må da have en kundeservis eller lignede..

Anmeld

15. juli 2009

Christopher&Andreas

Mandal skriver:

Har du ikke mulighed for a kunne kontakt selv firmaet? de må da have en kundeservis eller lignede..

nej desværre har prøvet babysam siger det er et firma i polen men at et andet firma har overtaget det nu så det er svært at finde dem...

Anmeld

15. juli 2009

Isabels-mor

hvor surt.. er det ikk muligt selv a lave en løsning? Kender ikk sengen, men ved min svigerfar altid selv har lavet en løsning hvis andet ikk var muligt

Anmeld

15. juli 2009

LineD

Jeg ville da tage på byggemarkedet og høre ad, sådan fik vi nye skruer til min brors tremmeseng, de var blevet væk, og vi fik så lov at få nogle forskellige med hjem og prøve..!

Det er da klart en mulighed..

Anmeld

15. juli 2009

Christopher&Andreas

tak ja det tror jeg jeg vil prøve men har sat babysam på søgningen også håber der er gevinst

Anmeld

16. august 2009

Cstinne

Hej... har du fundet det til sengen du skulle bruge?

Anmeld

24. august 2009

Anitta J

du kan bare gå ned i et byggemarked, og købe nogle skruer, barer husk de skal være med flad ende, dvs, de skal ik  have spids på så de kan borer ind i træet.. mener skruerne er mellem 5-7 cm. hvis du vil kan jeg lige hive en skrue ud af min datters tremme seng imorgen og måle længen.

Anmeld

2. januar 2010

Christopher&Andreas

har fået nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.