..... Og det har det efterhånden været i noget tid.
Vi har været sammen i knap 3 år. Det første års tid var der ingen problemer på området, men stille og roligt blev det hverdag, og af en eller anden årsag blev der bare mindre og mindre overskud.
Jeg ved at jeg har enormt dårlig selvtillid når det handler om sex, og når sexlivet ikke bliver holdt ved lige, bliver selvtilliden dårligere og dårligere, og det ender derfor som en ond cirkel!
Jeg har lagt mærke til at det, det sidste års tid ikke har handlet om manglende overskud fra min side, som sådan... Jeg har gerne ville, men når det er kommet til stykket er jeg blevet dårlig. Hvis han lægger ovenpå mig får jeg klaustrofobi og tanken om at han skal til at trænge ind er vildt ubehagelig. Nogle gange bidder jeg det i mig og gennemfører andre gange må jeg afvise ham selvom vi faktisk næsten er midt i det hele. Det kan hjælpe hvis jeg starter med at være øverst eller i en anden position hvor jeg ligesom har mere kontrol, men der spiller selvtillidsproblemet jo ind, jeg har jo ikke vildt lyst til at være den der styrer, når jeg ikke føler jeg kan....
Så skete det alligevel her i løbet af min sommerferie at vi havde sex 3 gange forholdsvist tæt på hinanden, hvor det var rart, og jeg troede at nu havde det hele vendt og det skulle nok blive godt igen.... Men nu kan jeg så mærke at det hele er vendt tilbage igen. Jeg ville ønske jeg bare var doven og kunne sparke mig selv i gang, men når det handler om dicideret ubehag ved situationen så er det hele bare lidt sværere....
Det jeg egentlig ville spørge om er, om andre har oplevet noget lignende og måske har nogle fif til hvordan vi kan få det til at fungere igen?
Anmeld