Så skal der spænes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

ivfmarie

I morgen skal jeg have nye løbesko... Og denne gang skal de simpelthen være de bedste butikken kan sælge!

De sidste sko jeg købte var et dårligt køb - sikkert gode nok, men bare ikke til mig. Så nu har jeg fået lavet en fodanalyse for at være sikker på at få en sko der sidder perfekt.
Og SÅ skal jeg denondenlylme ud og spæne.. Det her ferieværk og kagebageri giver alt for mange +kalorier på kontoen .

Marie - med liiidt dårlig samvittighed over at bruge et kvart feriebudget på sko... meen det er forhåbentlig givet godt ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Honningblomst

ivfmarie skriver:

I morgen skal jeg have nye løbesko... Og denne gang skal de simpelthen være de bedste butikken kan sælge!

De sidste sko jeg købte var et dårligt køb - sikkert gode nok, men bare ikke til mig. Så nu har jeg fået lavet en fodanalyse for at være sikker på at få en sko der sidder perfekt.
Og SÅ skal jeg denondenlylme ud og spæne.. Det her ferieværk og kagebageri giver alt for mange +kalorier på kontoen .

Marie - med liiidt dårlig samvittighed over at bruge et kvart feriebudget på sko... meen det er forhåbentlig givet godt ud!!

Ej, hvor er jeg bare misundelig...rigtig god løbetur når du når dertil...Jeg vil også løbe*snøft* der er bare ikke noget bedre end at mærke kroppen arbejde, og at få en bedre kondi og en smukkere krop.
Glæder mig til at høre mere om dit købe sko og løbe projekt..
Knsu og nat nat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.