AV et smæld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.123 visninger
20 svar
5 synes godt om
10. august 2013

Anonym trådstarter

Er 39+2 og for 10 min siden kunne jeg mærke et kæmpe smæld i underlivet? Var lige ved at sætte mig ned, av for pokker..Hvad kan det være?? Har aldrig oplevet det før .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Mumto3

Tillykke du skal føde

Det giver nogle gange det berømte smæld når fosterhinden springer. ( også kendt som vandet går) men hvis det kun var denne der sprang,så  kommer vandet ikke endnu.

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

meTillykke du skal føde

Det giver nogle gange det berømte smæld når fosterhinden springer. ( også kendt som vandet går) men hvis det kun var denne der sprang,så  kommer vandet ikke endnu.

Tror du?????
Jamen hvornår sker der så mere??

Anmeld

10. august 2013

MyLove E

Da mit smæld kom gik der en halv time, så gik vandet og en time efter 5 min mellem veer. Desværre gik der så 18 timer inden han kom ud.Men det sker ikke for dig

Anmeld

10. august 2013

Mumto3

Nu skal man jo ikke gøre sig klog på bandres fødsler, men ja, jeg er ret sikker! Selvom det er umuligt for dig at sove, så hvil så meget du overhoved kan. Så du er frisk. Det er umuligt at sige noget om hvornår fødslen går mere igang, hvornår veerne kommer. Men du kommer ikke til at gå over tid. 

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

sskDa mit smæld kom gik der en halv time, så gik vandet og en time efter 5 min mellem veer. Desværre gik der så 18 timer inden han kom ud.Men det sker ikke for dig

Uhhhhh! Håber det betyder at mit vand også går ØV hvis der så intet sker

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Nu skal man jo ikke gøre sig klog på bandres fødsler, men ja, jeg er ret sikker! Selvom det er umuligt for dig at sove, så hvil så meget du overhoved kan. Så du er frisk. Det er umuligt at sige noget om hvornår fødslen går mere igang, hvornår veerne kommer. Men du kommer ikke til at gå over tid. 

SPÆNDENDE!!! håber!!!

Anmeld

10. august 2013

Jibbe

Mit vand gik 10 min efter smældet
Så god fødsel

Anmeld

10. august 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Er 39+2 og for 10 min siden kunne jeg mærke et kæmpe smæld i underlivet? Var lige ved at sætte mig ned, av for pokker..Hvad kan det være?? Har aldrig oplevet det før .

det skete ved mig også, og det var vandet der gik i en stor skylle, og 10 minutter efter kom Veer

Held og lykke med fødslen

Anmeld

10. august 2013

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Mit vand gik 10 min efter smældet
Så god fødsel

Der er desværre gået længere tid her mepn venter og ser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.