update på vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
22 synes godt om
10. august 2013

Troldemommi

igår var jeg på sygehuset for at prøve at vende lille Daniel, som ligger eller rettere sagt sidder inde i mig med hovedet højt løftet istedet for at stå på hovedet som han burde da jeg idag er 37+3

vi var på sygehuset i 4 timer hvor ikke mindre end to læger og en jordemoder prøvede at vende ham om, men ikke om han ville, ikke en centimeter fik de rykket ham.

Så nu står den på endnu et kejsersnit, denne gang planlagt til den 21 August.

Jeg er tilfreds med beslutningen, det er jo ikke mig der har taget beslutningen det har min lille baby bestemt, og derfor er det den rigtige beslutning BASTA

Så nu kommer han lige ud en uge før termin, og så har han fødselsdag d 21 ligesom sin søster Jeg tror 21 skal være mit nye lykketal

Tak for jeres beroligende ord i mit forrige indlæg, De hjalp

Monica 37+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

MariaKyedDK

Monica P skriver:

igår var jeg på sygehuset for at prøve at vende lille Daniel, som ligger eller rettere sagt sidder inde i mig med hovedet højt løftet istedet for at stå på hovedet som han burde da jeg idag er 37+3

vi var på sygehuset i 4 timer hvor ikke mindre end to læger og en jordemoder prøvede at vende ham om, men ikke om han ville, ikke en centimeter fik de rykket ham.

Så nu står den på endnu et kejsersnit, denne gang planlagt til den 21 August.

Jeg er tilfreds med beslutningen, det er jo ikke mig der har taget beslutningen det har min lille baby bestemt, og derfor er det den rigtige beslutning BASTA

Så nu kommer han lige ud en uge før termin, og så har han fødselsdag d 21 ligesom sin søster Jeg tror 21 skal være mit nye lykketal

Tak for jeres beroligende ord i mit forrige indlæg, De hjalp

Monica 37+3

hvor er det dejligt at du er helt frisk og glad for beslutningen  

d. 21 , ih jeg har termin den 21, så må vi se om vores lille pige også kommer der

selvom jeg tror hun er meget tæt på og vil ud

Held og lykke med det, og sjovt med deres fødselsdage... jeg sidder også og håber lidt på at vores pige kommer ud til os imorgen d. 11.8 fordi min søn har fødselsdag d. 8.11 , så det kunne altså bare være sjovt  

Anmeld

10. august 2013

Alexander&Lærke

Nej det er vist sært hvis de først sidder der hvor de har sat sig, men hvis du kender ks fra sidst kender du jo turen.... men det Er da også mega sejT at de begge har fødselsdag den 21 og så lige. Md efter hinanden, det blir a så nemt for alle at huske....

her hjemme deler min søn og jeg også den 15 som fødselsdage også i august og september og da jeg skulle have min datter i juli 11 satsede jeg også på den 15/7 så havde der været fødselsdage 3 md i streg den 15, men hun kom den 23 samme dag som hendes far præcis 6 md før hans, så der er jo lidt sjovt alligevel. 

Anmeld

10. august 2013

Nessie

Dejligt at høre at du ikke er skuffet, og tager det hele i stiv arm 

Jeg håber ikke at det var alt for hårdt ved dig, når han nu alligevel ikke havde tænkt sig at vende sig rundt 

Jeg går og venter på at det bliver mandag, så vi også får at vide hvordan den lille vender, og hvad de så har tænkt sig at gøre 

Anmeld

10. august 2013

Troldemommi

Nessie skriver:

Dejligt at høre at du ikke er skuffet, og tager det hele i stiv arm 

Jeg håber ikke at det var alt for hårdt ved dig, når han nu alligevel ikke havde tænkt sig at vende sig rundt 

Jeg går og venter på at det bliver mandag, så vi også får at vide hvordan den lille vender, og hvad de så har tænkt sig at gøre 

Det var ikke så slemt, men det føltes lidt sært at blive taget under en sådan behandling

Men er lidt stolt af betterøv han lod sig ikke overmande af hele tre fagfolk hahaha stædige lille rad...

Monica

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Monica P skriver:

Det var ikke så slemt, men det føltes lidt sært at blive taget under en sådan behandling

Men er lidt stolt af betterøv han lod sig ikke overmande af hele tre fagfolk hahaha stædige lille rad...

Monica

He he, det er da en baby med viljen i orden 

I dag får vi besked om de vil forsøge at vende den lille.

Hvis altså den stadig ligger forkert  Synes det er lidt svært at vurdere, men synes den fylder temmelig meget midt på maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.