Bog'O'man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
3 synes godt om
10. august 2013

MyLove E

Vi er her hjemme tosset med børnebøger og kommer tit til at købe nye.
De var begyndt at fylde for meget og lå altid og rodet

Nu tog vi os sammen i dag og fik ryddet op i dem

Ved godt det ikke ser ud af meget. Men det er dem der er til nu, så har vi dobbelt så mange på et andet værelse

Elias elsker alle sine bøger

Kassen fandt jeg på et loppemarked i dag til 5kr Vidste ikke hvad jeg skulle bruge den til Men den var jo perfekt til pixi bøger
Måske skal den males
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Koen.

Sjovt vi har os alle pixi bøgerne i en kasse, for med en farmor der elsker at købe dem til ungerne har vi MANGE herhjemme elsker vi generelt bare bøger, så ungerne har mange og jeg har sindsygt mange  og farmand har 2 bøger 

Anmeld

10. august 2013

MyLove E

Tanja. skriver:

Sjovt vi har os alle pixi bøgerne i en kasse, for med en farmor der elsker at købe dem til ungerne har vi MANGE herhjemme elsker vi generelt bare bøger, så ungerne har mange og jeg har sindsygt mange  og farmand har 2 bøger 

Sådan er det også her NÆSTEN altså søn og far har tusinde bøger og jeg har 5 tror jeg faktisk

Vi har også abc pixi bøger så der er lige nogle ekstra vi ikke har fået op at hænge

Anmeld

10. august 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Vi er her hjemme tosset med børnebøger og kommer tit til at købe nye.
De var begyndt at fylde for meget og lå altid og rodet

Nu tog vi os sammen i dag og fik ryddet op i dem

Ved godt det ikke ser ud af meget. Men det er dem der er til nu, så har vi dobbelt så mange på et andet værelse

Elias elsker alle sine bøger

Kassen fandt jeg på et loppemarked i dag til 5kr Vidste ikke hvad jeg skulle bruge den til Men den var jo perfekt til pixi bøger
Måske skal den males

Min datter har også mange bøger, for mig er der gået lidt sport i at finde gamle børnebøger - jeg synes det er så søde motiver og historier og noget lidt andet end de nyere man kan få. Selvom hun også har rigtig mange af dem  Herhjemme har både jeg og manden mange bøger og jeg læser også selv hver eneste dag, så kan være at datteren kommer til at slægte os på

Anmeld

10. august 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Min datter har også mange bøger, for mig er der gået lidt sport i at finde gamle børnebøger - jeg synes det er så søde motiver og historier og noget lidt andet end de nyere man kan få. Selvom hun også har rigtig mange af dem  Herhjemme har både jeg og manden mange bøger og jeg læser også selv hver eneste dag, så kan være at datteren kommer til at slægte os på

Jeg har nogle gamle nogen fra 70erne jeg gerne vil ha. Har kun en af dem.
Ja også har vi næsten alle lotte bøgerne Dem elsker Elias

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.