Bryllups-skruk? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2013

CH2012

Kan man godt være bryllupsskruk? Det tror jeg, jeg er

Jeg glæder mig SÅ meget til min kæreste frier, til at planlægge, prøve kjole, spare sammen til brylluppet, prøve ringe, vælge blomster, undersøge priser på div. ting, osv

Hvor meget har I brugt på jeres bryllup pengemæssigt? Og på hvilke ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

pcoramt

CH2012 skriver:

Jeg glæder mig SÅ meget til min kæreste frier, til at planlægge, prøve kjole, spare sammen til brylluppet, prøve ringe, vælge blomster, undersøge priser på div. ting, osv

det kan man sagtens være jeg er det nok selv en lille bitte smule, men det er også en hemmelighed for kæresten..

vi er ret eninge i hvordan vores bryllup skal være til den tid.. få gæster til et romantisk luksus bryllup.. så det betyder ca. 25 gæster (incl. os selv) og kuvertpris på 1500 kr.. dertil kommer der tøj, og brudebuket..

ringen skal der ikke ske så meget med ud over diamanten skal vokse (kelopratra ring) så der går et par (mange) år

Anmeld

11. august 2013

Babydrøm

CH2012 skriver:

Det kender jeg godt  Glæder mig også til alle de ting  Hvis det sker, min kæreste er ik stor fan af at blive gift..  

Anmeld

11. august 2013

Flødebollen

CH2012 skriver:

Hej søde!

Ja, man kan sagtens være bryllupsskruk.

Vi skal giftes om cirka 9 måneder, og vi regner med at bruge i omegnen af 75-80.000 (højt sat)

Noget af det, der betyder meget for os, er især maden. Der har vi valgt at prioritere, at vi får meget indflydelse på menuen mv.

Men fotograf,ringe, blomster, transport, tøj, musik, drikkevarer, mad og lokation - så kan det sgu hurtigt rende op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.