MAM selvsteriliserende anti-kolik flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.553 visninger
12 svar
5 synes godt om
10. august 2013

Jeanette W. Randrup

MAM selvsteriliserende anti-kolik flasker 260ml.

Pakke med 3 stk. KUN 149 kr. (PRIS GARANTI!)
Vælg mellem grøn, blå eller lyserød

Køb eller læs mere:  http://bit.ly/148DeEJ

Se shoppen:  www.babymagasin.dk

God weekend! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

lycly

Ikke for at ødelægge din reklame, men mam flaskerne med almindelig bund er 10 gange bedre, de her er konstant utætte :/ Hælder man kogt vand i, så er det tit rendt ud på bordet når man kommer og skal bruge den

Anmeld

10. august 2013

Jeanette W. Randrup

LuLy skriver:

Ikke for at ødelægge din reklame, men mam flaskerne med almindelig bund er 10 gange bedre, de her er konstant utætte :/ Hælder man kogt vand i, så er det tit rendt ud på bordet når man kommer og skal bruge den

Det er helt iorden 

Vi har ellers solgt rigtigt mange af den her type. Men vi har også MAM sutteflaskerne med alm. bund, bare i 270 og 330 ml.

Anmeld

10. august 2013

lycly

Jeanette W. Randrup skriver:

Det er helt iorden 

Vi har ellers solgt rigtigt mange af den her type. Men vi har også MAM sutteflaskerne med alm. bund, bare i 270 og 330 ml.

Ja jeg ved at mange bruger dem, forstår bare ikke pointen med den bund der

Anmeld

10. august 2013

DenLykkelige2013

LuLy skriver:

Det er måske fordi du sætter dem forkert sammen (måske har du været uheldig, skal jeg ikke kunne sige 

men vi har 9 anti kolik flasker fra MAM og har kun oplevet problemer hvis jeg ikke har fået sat bunden rigtigt i 

Men synes så det er dyrt at købe 3 for 150,- 

Anmeld

10. august 2013

lycly

DenLykkelige2013 skriver:

Det er måske fordi du sætter dem forkert sammen (måske har du været uheldig, skal jeg ikke kunne sige 

men vi har 9 anti kolik flasker fra MAM og har kun oplevet problemer hvis jeg ikke har fået sat bunden rigtigt i 

Tror bare jeg er uheldig for jeg tænker over det hver gang jeg samler dem Men forstår bare generelt ikke at de skal kunne skrues af i bunden. Det giver bare flere dele der skal rengøres

Anmeld

10. august 2013

Jeanette W. Randrup

LuLy skriver:

Ja jeg ved at mange bruger dem, forstår bare ikke pointen med den bund der

Det er fordi der er  ventilationshuller i bunden, som regulerer mælkestrømmen, ved at reducere indtagelsen af luft under madning. Derfor det hedder anti-kolik flasker 

Anmeld

10. august 2013

Jeanette W. Randrup

DenLykkelige2013 skriver:

Må jeg have lov at spørge hvor du køber dem billigere? For vi har prisgarenti, så hvis de sælges billigere på en dansk web side, skal prisen sættes ned? 

Anmeld

10. august 2013

lycly

Jeanette W. Randrup skriver:

Det er fordi der er  ventilationshuller i bunden, som regulerer mælkestrømmen, ved at reducere indtagelsen af luft under madning. Derfor det hedder anti-kolik flasker 

Okay, kurerer de kolik så eller??

Anmeld

10. august 2013

Jeanette W. Randrup

LuLy skriver:

Okay, kurerer de kolik så eller??

De forebygger kolik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.