tvillinge maven 22+0 ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
6 svar
12 synes godt om
10. august 2013

DianaRJS

udover de problemer jeg nu allerede har skrevet er alt bare perfekt, de små sparker hver dag, dog ville jeg ønske de ville gøre det på samme tid istedet for hver for sig haha

ej det er en skøn følelse og så er jeg jo nok også mere sikker på det er begge 2 jeg mærker

dog sidder maven (igen) helt anderledes, glæder mig til beslutter sig for sin "endelige" form haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

udover de problemer jeg nu allerede har skrevet er alt bare perfekt, de små sparker hver dag, dog ville jeg ønske de ville gøre det på samme tid istedet for hver for sig haha

ej det er en skøn følelse og så er jeg jo nok også mere sikker på det er begge 2 jeg mærker

dog sidder maven (igen) helt anderledes, glæder mig til beslutter sig for sin "endelige" form haha

Suk.. Skøn mave.. 

Anmeld

10. august 2013

Nessie

Du ser så fin ud 

Lidt vildt at der ligger 2 små derinde 

Anmeld

10. august 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Du ser så fin ud 

Lidt vildt at der ligger 2 små derinde 

tak

ja har altså også stadig nogen dage selv svært ved at forstå det haha

men synes af en eller anden mærkelig grund at maven er "skrumpet" men kan self også bare være mig der er mærkelig, eller træjen der gør det ;P haha

Anmeld

11. august 2013

Babydrøm

DianaRJS skriver:

Flot mave

Anmeld

12. august 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

tak

ja har altså også stadig nogen dage selv svært ved at forstå det haha

men synes af en eller anden mærkelig grund at maven er "skrumpet" men kan self også bare være mig der er mærkelig, eller træjen der gør det ;P haha

Det bliver spændende at se hvor stor maven ender med at blive 

Det kan være de har flyttet rundt på sig, så maven ser lidt anderledes ud?

Anmeld

12. august 2013

M&J87

Den er så fin din mave <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.