Til jer som har født før..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2013

Goggelogge

Jeg er i dag 40+1 og har de sidste dage haft ondt i underlivet og håbet at nu sker det, nu skal vi se vores guldklump, men der er ikke sket noget.. Men så i dag har jeg slet ikke ondt og føler maven er tilbage i normal højde og slet ikke sunket.. Har i andre prøvet det? Hjææælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

AnthonsMor

Goggelogge skriver:

Jeg er i dag 40+1 og har de sidste dage haft ondt i underlivet og håbet at nu sker det, nu skal vi se vores guldklump, men der er ikke sket noget.. Men så i dag har jeg slet ikke ondt og føler maven er tilbage i normal højde og slet ikke sunket.. Har i andre prøvet det? Hjææælp!!

Det kan være kroppen lige tager en pause fra forberedelserne.. Det er jo en stor proces den skal igennem

Men jeg har ikke prøvet det før.. Jeg havde slet ikke ondt FØR jeg blev sat igang

Anmeld

10. august 2013

Goggelogge

Men sikke en lille lækker en du fik dig glæder mog bare til dig sker noget, synes tiden er gået stærkt lige indtil i går hvor vi nåede termin

Anmeld

10. august 2013

merle2010

den sidste uge inden jeg fødte havde jeg en enorm trykken i underlivet, min slimprop gik og jeg var enormt rastløs...

det med , maven har jeg ikke prøvet, men det er da bare dejligt hvis det ikke tynger så meget lige nu...

Anmeld

10. august 2013

Marks mor

Det skete også da jeg var gravid med min søn.... jeg fødte 2 måneder for tideligt... havde fået afvide af jordmoderen at jeg skulle forberede mig på en for tidlig fødsel, for maven var sunket... fredag fik jeg enormt ond og tænkte nu sker det, men lørdag stoppede smerterne og maven satte sig op igen så jeg tænkte jo bare det var super godt, men skal lige love for at han tog ravance om aften... smerterne tog til igen og kl 04:56 søndag morgen fødte jeg en smuk lille fyr  så tag det roligt som skrevet tidligere oppe så er det kroppen der tager tilløb til den forestående fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.