Anne Bech's bikini boot camp er hermed sat i gang. Jeg startede onsdag, da træningen således passer bedst ind i vores program. Jeg har netop overstået dagens sidste del af træningen, og det giver sved på panden. Der skal trænes 6 dage og ugen, og selvom jeg er alene med min lille søn, så kan det faktisk godt lade sig gøre uden det helt store ståhej. Min søn kommer med i løbevognen når der skal løbes, og er med når mor ellers laver øvelser - hvilket han synes er sjovt 
Træningen er fordelt således, at der er en løbetur dag 1 plus armøvelser, interval løb dag 2 plus benøvelser, powerwalke plus pulsprogram dag 3, løbetur plus rygøvelser dag 4, interval løb dag 5 og hviledag dag 6.
Jeg er "øvetløber" og løber normalvis 8-10 km, men har løbet 5 og 5,5 km på de to dage, hvor der skulle løbes. Jeg cykler også til og fra arbejde, hvilket giver 22 km oveni, så der kommer virkelig noget motion på programmet.
Den kost Anne Bech anbefaler er ret streng. Der er stort set ingen kulhydrater, og begrænset grøntsager og mælkeprodukter. Jeg følger hendes retningslinjer, men er mere large og tillader mig selv lidt af de grøntsager som ifølge hende er "forbudt", ligesom jeg også napper lidt ekstra bær. Det er altid en udfordring at ændre sin kost. Især til morgenmad, hvor man skal have kød, men det går 
Målet er først og fremmest opstramning af hele kroppen og så vil jeg gerne smide nogle kg. Der har sneget sig et par kg på under ferie, fordi jeg har levet alt for godt!
Vægten sagde 57,8 i onsdags, hvor der også blev taget førbilleder, men dem får I først at se, når jeg kommer i mål og kan vise efterbilleder
Jeg er spændt på hvad der kan komme ud af boot campen, som i øvrigt varer 28 dage. I hvert fald håber jeg, at denne tråd kan være ekstra motivation til at holde i når det bliver svært. Så tak fordi jeg måtte dele det med jer
God weekend til alle!
Vh. Louise