Nykøbt sexlegetøj... Nogle der kender til tingene?(Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.239 visninger
27 svar
9 synes godt om
9. august 2013

Miss-86

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at købe denne her.. Layaspot hedder den, klitorisvibrator - Har læææænge ville have sådan en og nu skal det være. Den kommer med posten imorgen.

LAYAspot

Købte også denne her, har hidtil kun haft med 1 kugle, men skal da prøve med 2.. Min veninde og jeg købte en hver, så vi har aftalt at bruge dem, når vi træner.. Er sikker på vi nok skal få en masse sjov ud af det.

Smartballs - Teneo Duo Fra Fun Factory

Såå til sidst købte jeg en pakke kondomer med 6 kondomer med kølende effekt og 6 kondomer med varmende effekt, så det er jeg da lidt spændt på at prøve !

Min kæreste ved ikke noget om nogle af tingene, det skal være en overraskelse

Nogle af jer, der kender til nogle af tingene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Team Putte

Miss-86 skriver:

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at købe denne her.. Layaspot hedder den, klitorisvibrator - Har læææænge ville have sådan en og nu skal det være. Den kommer med posten imorgen.

LAYAspot

Købte også denne her, har hidtil kun haft med 1 kugle, men skal da prøve med 2.. Min veninde og jeg købte en hver, så vi har aftalt at bruge dem, når vi træner.. Er sikker på vi nok skal få en masse sjov ud af det.

Smartballs - Teneo Duo Fra Fun Factory

Såå til sidst købte jeg en pakke kondomer med 6 kondomer med kølende effekt og 6 kondomer med varmende effekt, så det er jeg da lidt spændt på at prøve !

Min kæreste ved ikke noget om nogle af tingene, det skal være en overraskelse

Nogle af jer, der kender til nogle af tingene?

kender det ikke men god fornøjelse

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Team Putte skriver:

kender det ikke men god fornøjelse

Mange Tak

Anmeld

11. august 2013

Mick

Uh det ser da vildt lækkert ud :-) Vi er også store fans af Fun Factory.

VI har dem her: Stronic Eins,  Plaisirs Secrets og så har jeg denne her for mig selv: Cobra Fra Fun Factory

Den vibrator du har købt ? køre den på batteri eller genopladelig? Vi har ikke slev prøvet den nemlig.

Anmeld

11. august 2013

Miss-86

Mick skriver:

Uh det ser da vildt lækkert ud :-) Vi er også store fans af Fun Factory.

VI har dem her: Stronic Eins,  Plaisirs Secrets og så har jeg denne her for mig selv: Cobra Fra Fun Factory

Den vibrator du har købt ? køre den på batteri eller genopladelig? Vi har ikke slev prøvet den nemlig.

Det ser også spændende ud
Den vibrator jeg har købt er med batterier ..

Okay, jeg har også engang købt en til min kæreste, som han selv kan bruge (uden vibrationer), men han bruger den ikke ..

Vi har denne her: http://www.sinful.dk/we-vibe-ii-vibrator-til-par
Det er til os begge

Anmeld

12. august 2013

Mick

Kender godt wi viben :-) hvad syntes du om den ? 

okay batteri, må se om vi skal prøve den på et tidspunkt :-) 

Anmeld

12. august 2013

Ka+Ma=Be

Jeg har haft Laya spot'en i mange år og er rigtig glad for den den fungerer stadig upåklageligt.  Dog skal man huske at tage batterierne ud efter brug da de ellers aflader, hvilket er rimelig irriterende.

Jeg vil generelt anbefale Fun factory's produkter

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

Mick skriver:

Kender godt wi viben :-) hvad syntes du om den ? 

okay batteri, må se om vi skal prøve den på et tidspunkt :-) 

Synes meget godt om den, men min kæreste er ikke så begejstret, så vi har ikke brugt den så meget..
Vi har snakket om at vi skal prøve igen

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg har haft Laya spot'en i mange år og er rigtig glad for den den fungerer stadig upåklageligt.  Dog skal man huske at tage batterierne ud efter brug da de ellers aflader, hvilket er rimelig irriterende.

Ja, jeg kan også godt lid Fun Factory's produkter

Uhh, det lyder godt, vil glæde mig til at den kommer med posten idag.
Tak, må lige huske det med batterierne

Anmeld

12. august 2013

Mick

Ka+Ma=Be skriver:

Hej 

Det sjovt du siger det, jeg har også en produkt der gør det. Men har ikke noget problem med de nyere produkter fra Fun Factory, det holder strømmen :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.