Sutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
11 svar
6 synes godt om
9. august 2013

Miss BananaHammock

Hvilke sutter har I brugt til jeres børn efter de har fået tænder? Vi har været rigtig glade for en type sut - men den fåes umiddelbart kun med latex, og jeg har hørt at man skal gå fra det når de små får tænder.

Plus jer der har haft jeres små i vuggestue - har I købt sutter med navn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Chili

Miss BananaHammock skriver:

Hvilke sutter har I brugt til jeres børn efter de har fået tænder? Vi har været rigtig glade for en type sut - men den fåes umiddelbart kun med latex, og jeg har hørt at man skal gå fra det når de små får tænder.

Vi bruger mam air til vores søn. De gennemsigtige
Og ja, vi har købt nogle med navn til vuggestuen

Anmeld

9. august 2013

Frejsmor

Hvor har du hørt man skal gå fra latex og hvorfor? Det har jeg da aldrig hørt om, så er lidt nysgerrig..

Min søn har nemlig alle dage brugt MAM sutter med latex sut og han er næsten 2 år nu.. Men det kunne da være man skulle skifte, hvis latex af en eller anden grund er en skidt ting i forhold til tænderne?

Anmeld

9. august 2013

modesty

Vi bruger hvad de nu har i det supermarked vi tilfældigvis kommer i når han har brug for nye. Latex, silikone, whatever.

Ja, vi har navnesutter til vuggeren, det er de ret glade for. Men du kan også bare skrive navn med en sprittusch på en normal sut.

Anmeld

9. august 2013

Miss BananaHammock

Chili skriver:

Vi bruger mam air til vores søn. De gennemsigtige
Og ja, vi har købt nogle med navn til vuggestuen

Oki

Anmeld

9. august 2013

Miss BananaHammock

Frejsmor skriver:

Hvor har du hørt man skal gå fra latex og hvorfor? Det har jeg da aldrig hørt om, så er lidt nysgerrig..

Min søn har nemlig alle dage brugt MAM sutter med latex sut og han er næsten 2 år nu.. Men det kunne da være man skulle skifte, hvis latex af en eller anden grund er en skidt ting i forhold til tænderne?

Kan ikke huske hvor jeg hørte det - men det er noget med at de er nemmere at bide i stykker Noget med at latexen er hårdere og derfor nemmere at bide i stykker og få i halsen. Men ja har ikke en ordentlig kilde så ved ikke om det er sandt.

Anmeld

9. august 2013

Miss BananaHammock

modesty skriver:

Vi bruger hvad de nu har i det supermarked vi tilfældigvis kommer i når han har brug for nye. Latex, silikone, whatever.

Ja, vi har navnesutter til vuggeren, det er de ret glade for. Men du kan også bare skrive navn med en sprittusch på en normal sut.

God ide!

Anmeld

9. august 2013

Frejsmor

Kan ikke huske hvor jeg hørte det - men det er noget med at de er nemmere at bide i stykker Noget med at latexen er hårdere og derfor nemmere at bide i stykker og få i halsen. Men ja har ikke en ordentlig kilde så ved ikke om det er sandt.

Arh okay..

Vi har nu ikke haft problemer med at han har bidt dem i stykker, såå.. Og ligeså snart de begynder at sprække lidt/virke slidte, så bliver de skiftet ud med nogle nye..

Anmeld

9. august 2013

lycly

Min datter bruger bare runde latex sutter Hendes tandlæge siger at det er helt fint, det er først i 3-års alderen man bør stoppe med sut for ikke at ødelægge deres tænder/bid. Det har ikke noget med selve sutten at gøre så længe man vender dem af med det

Anmeld

9. august 2013

EnSødMor

Min pige har altid brugt Nip sutter i anatomisk silikone, hun har ALDRIG ville bruge andre... ! ;-) 

og dem bruger vi fortsat nu når tænderne også er kommet frem... ;-) Ja på hendes sutter står hendes navn, hun går godt nok i dagpleje hvor de kun er 3 børn... ;-)) men de er alle piger, så for at gøre det nemt for dagplejemoren.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.