Tror det kommer an på forældre og barn og hvor meget man gider vaske, når det kommer til hvor meget tøj man har brug for 
Jeg er glad for vi havde en del tøj i str 50, for det voksede hun først ud af da hun var 4-5 uger gammel. Vi havde også en del i str 56, men bodyerne kunne hun kun passe i to uger (da hun var 7 uger gik vi over til str 62). Jeg vasker vel hendes tøj og stofbleer 2 gange om ugen, jeg gider ikke vaske hver dag, så kan godt lide at have meget tøj. Hun bruger 1-2 bodyer om dagen, afhængigt af om hun får gylpet på den eller tisser/laver igennem bleen eller ej 
Et råd jeg fik og som passer, det er at man kan aldrig få for mange stofbleer... min kæreste var ikke helt overbevist inden fødslen, men han lærte hurtigt at det var rigtigt. Nu flere man har, nu sjældnere behøver man vaske dem jo
og man kan altså godt nå at bruge mange stofbleer på en dag...
ang. bleer syntes jeg Liberos var bedst i den mindste størrelse, da hun var nyfødt... i str. 2 og nu str. 3 er Rema1000's bleer rigtig gode. Vi bruger vådservietter når hun skal skiftes, skifter lidt mellem forskellige mærker altefter hvad der er på tilbud - men selvfølgelig skal de være svanemærkede og uden parfume osv osv 
Anmeld