så var jeg ved lægen idag og få taget blodprøver :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
7 svar
3 synes godt om
9. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Ja som overskriften siger var jeg ved lægen idag og få taget blodprøver ved sygeplasken hun syntes det ville være helt utroligt vis jeg var blevet gravid nu igen da jeg jo mistede den 4juli.
Hun tog en g-test på mig og hun fortalte at strejen allerrede kom inden den havde suget helt igennem så det må jo være positivt

Så nu skal jeg bare vente og vente til på mandag kl 9 så jeg kan få svar på hvad mit hcg ligger på er så navøs og spændt det bliver en lang lang weekend

Nogle her inde der ved hvad jeres hcg lå på 4+1? Og hvad må det mindst være på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Disarobi

Anna111 skriver:

Ja som overskriften siger var jeg ved lægen idag og få taget blodprøver ved sygeplasken hun syntes det ville være helt utroligt vis jeg var blevet gravid nu igen da jeg jo mistede den 4juli.
Hun tog en g-test på mig og hun fortalte at strejen allerrede kom inden den havde suget helt igennem så det må jo være positivt

Så nu skal jeg bare vente og vente til på mandag kl 9 så jeg kan få svar på hvad mit hcg ligger på er så navøs og spændt det bliver en lang lang weekend

Da jeg var 4+1 var mit hcg 2!!!! Negativt ifølge lægen..
Da jeg var 4+4 var det steget til 976

Anmeld

9. august 2013

anna111

Bihsberg skriver:

Da jeg var 4+1 var mit hcg 2!!!! Negativt ifølge lægen..
Da jeg var 4+4 var det steget til 976

Okay tak for svar håber da mit ligger over 50

Anmeld

9. august 2013

gonefishing

Anna111 skriver:

Jeg vil sige at jeg her anden gang, (i modsat til første gang) næsten igen Hcg havde, lægen troede jeg ville abortere da den var næsten negativ.
Min første var total klar fra starten.

Jeg er dog 35+ nu.... såååå... på trods af lav hcg kan det sagtens lade sig gøre

Anmeld

9. august 2013

anna111

Flodkilling skriver:

Jeg vil sige at jeg her anden gang, (i modsat til første gang) næsten igen Hcg havde, lægen troede jeg ville abortere da den var næsten negativ.
Min første var total klar fra starten.

Jeg er dog 35+ nu.... såååå... på trods af lav hcg kan det sagtens lade sig gøre

Okay tak for svar er lidt navøs for det da jeg var gravid sidste månede lå det kun på 13 og faldt så til 2 så der mistede jeg så håber bare sådan at det er rigtig højt denne gang

Anmeld

9. august 2013

CroQuis

Anna111 skriver:

Okay tak for svar er lidt navøs for det da jeg var gravid sidste månede lå det kun på 13 og faldt så til 2 så der mistede jeg så håber bare sådan at det er rigtig højt denne gang

Mener fertilitetsklinikkerne helst vil have over 100 

I min første graviditet, var mit hcg på 79 og steg fint, men viste sig desværre at være en GUL 

I denne graviditet viste hcg 659 da jeg var 4+3 - viste sig så at være tvillinger, men den ene døde desværre i uge 8.. 

Så har erfaringer både højt og lavt hcg, hvor det alligevel endte galt 

Er dog lykkelig for at der stadig er liv og glade dage i den "tvilling" vi nu har tilbage 

Anmeld

9. august 2013

anna111

CroQuis skriver:

Mener fertilitetsklinikkerne helst vil have over 100 

I min første graviditet, var mit hcg på 79 og steg fint, men viste sig desværre at være en GUL 

I denne graviditet viste hcg 659 da jeg var 4+3 - viste sig så at være tvillinger, men den ene døde desværre i uge 8.. 

Så har erfaringer både højt og lavt hcg, hvor det alligevel endte galt 

Er dog lykkelig for at der stadig er liv og glade dage i den "tvilling" vi nu har tilbage 

Okay tak for svar er da ked af at høre at den ene gik til
Håber bare så meget at det hele er som det skal være denne gang ved ikke om jeg ville kunne klare at miste for 3gang for det er sku sinsyg hårdt men håber bare på højt hcg

Anmeld

9. august 2013

CroQuis

Anna111 skriver:

Okay tak for svar er da ked af at høre at den ene gik til
Håber bare så meget at det hele er som det skal være denne gang ved ikke om jeg ville kunne klare at miste for 3gang for det er sku sinsyg hårdt men håber bare på højt hcg

Kan sagtens følge dig... Men vi må forsøge at lægge fortiden bag os, og se positivt på fremtiden 

Selvom jeg "kun" har mistet 1½ gang (hvis man kan kalde det dét?), har jeg frygtet denne meget, selvom jeg er ved at være halvvejs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.