Hvor skal fødekassen være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
5 svar
5 synes godt om
9. august 2013

o1Mutte

Jeg håber på lidt hjælp og erfaringer.

Vores tæve skal jo snart føde og er begyndt at tænke over hvor vi skal stille hendes fødekasse. Ville sætte den i stuen, så hun er tæt på os, men hvad så med om natten? Hun plejer at sove i soveværelset sammen med os.. Vil det stresse hende, hvis hun skal begynde at sove i stuen, uden os?

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

CroQuis

o1Mutte skriver:

Jeg håber på lidt hjælp og erfaringer.

Vores tæve skal jo snart føde og er begyndt at tænke over hvor vi skal stille hendes fødekasse. Ville sætte den i stuen, så hun er tæt på os, men hvad så med om natten? Hun plejer at sove i soveværelset sammen med os.. Vil det stresse hende, hvis hun skal begynde at sove i stuen, uden os?

Hvad ville i gøre?

Jeg ville sætte den et sted hvor der er ro, men at hun samtidig er i nærheden af jer - som du selv skriver 

Ville ikke begynde at flytte kassen yderligere derfra, medmindre at hun viser jer at hun gerne vil være i nærheden af jer hele tiden, ved fx at begynde at flytte hvalpene én efter én ind i jeres soveværelse...

Dog gælder min erfaring kun katte, men de er vel ligeså knyttede som hunde er 

Anmeld

9. august 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Jeg ville sætte den et sted hvor der er ro, men at hun samtidig er i nærheden af jer - som du selv skriver 

Ville ikke begynde at flytte kassen yderligere derfra, medmindre at hun viser jer at hun gerne vil være i nærheden af jer hele tiden, ved fx at begynde at flytte hvalpene én efter én ind i jeres soveværelse...

Dog gælder min erfaring kun katte, men de er vel ligeså knyttede som hunde er 

Har fundet stedet hvor den skal stå Her i hjørnet, og så sover jeg på sofaen den første tid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2013

sille000

mig og drengene vil gerne komme og se de små bebser når de er født hvis vi må

Anmeld

12. august 2013

o1Mutte

sille000 skriver:

mig og drengene vil gerne komme og se de små bebser når de er født hvis vi må

Selvfølgelig må i det

Anmeld

12. august 2013

heidi prettyface hansen

nu har vi selv haft hvalpe 13 stk vi satte hende et sted hvor der var ro og ikke kom nogen hele tiden så ville sætte hende et sted hvor hun har ro og ikke bliver forstyrrert for meget i løbet af dagen så lige ved siden at sofaer tv osv syntes jeg ikke er et smart sted men nok forskelligt fra hund til hund og rengæringen efter hvalpene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.