pis lort og en masse eder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
5 svar
3 synes godt om
8. august 2013

Eliza

ja i må gerne se hvem der i skrevne stund, bander i vildskab 

kraft satme om jeg ikke er begyndt at bløde!!!! 

det ligner frisk blod, men jeg har ingen smerter ?? er 6+0  tja eller var

såh  ringer jeg til lægen i morgen? eller tænker jeg at det nok går sin gang når jeg ik er længere henne?? 

grr havde bare på fornemmelsen at noget var galt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

AnthonsMor

Eliza skriver:

ja i må gerne se hvem der i skrevne stund, bander i vildskab 

kraft satme om jeg ikke er begyndt at bløde!!!! 

det ligner frisk blod, men jeg har ingen smerter ?? er 6+0  tja eller var

såh  ringer jeg til lægen i morgen? eller tænker jeg at det nok går sin gang når jeg ik er længere henne?? 

grr havde bare på fornemmelsen at noget var galt 

Jeg synes du skal ringe til din læge i morgen, om ikke andet bare for at blive tjekket - det kan jo ske, at du bløder 'uden grund'

Så var jeg dig havde jeg ringet bare for at få af eller bekræftet, at noget er under opsejling..

Krydser for det bare er en bristning af et blodkar

Anmeld

9. august 2013

Eliza

Martsbaby skriver:

Jeg synes du skal ringe til din læge i morgen, om ikke andet bare for at blive tjekket - det kan jo ske, at du bløder 'uden grund'

Så var jeg dig havde jeg ringet bare for at få af eller bekræftet, at noget er under opsejling..

Krydser for det bare er en bristning af et blodkar

Tak for svar  Det må jeg gøre. 

Os lidt selv men tror desværre det vat det (kald mig bare sort seer ) øv bøv busse lort, at der blev sagt. 

Anmeld

9. august 2013

Guldet

Åh nej ! fik du fat på lægen?

Anmeld

9. august 2013

Eliza

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Åh nej ! fik du fat på lægen?

Nej 

Min egen havde lukket, så der var et nummer på en "vikar" men jeg kunne ikke komme igennem 

Jeg blødte kun igår sen aftes frisk blod (dog mere end den femmer alle sammen ligner med ) men siden jeg opdagede det, har der kun været lidt gammelt blod i mine trusser og lidt når jeg trørre mig. 

Har ikke ondt eller noget. 

Jeg ser weekenden an og ringer til min egen læge mandag, med mindre noget ændre sig, så må jeg jo kontakte vl. 

men ud fra hva jeg kan læse på netten, ser det ud til at der stadig er håb og det kan gå begge veje  

Så jeg er ved relativ godt mod og bevare håbet indtil det modsatte er bevist. 

Anmeld

9. august 2013

Tulipan

Eliza skriver:

Nej 

Min egen havde lukket, så der var et nummer på en "vikar" men jeg kunne ikke komme igennem 

Jeg blødte kun igår sen aftes frisk blod (dog mere end den femmer alle sammen ligner med ) men siden jeg opdagede det, har der kun været lidt gammelt blod i mine trusser og lidt når jeg trørre mig. 

Har ikke ondt eller noget. 

Jeg ser weekenden an og ringer til min egen læge mandag, med mindre noget ændre sig, så må jeg jo kontakte vl. 

men ud fra hva jeg kan læse på netten, ser det ud til at der stadig er håb og det kan gå begge veje  

Så jeg er ved relativ godt mod og bevare håbet indtil det modsatte er bevist. 

Ej hvor er det surt for dig
Håber virkelig det bare er fordi din krop er forvirret over den manglende mens den her måned....Så længe du ikke bløder mere eller har smerter burde der være håb
Måske kan du få en skanning i næste uge hvor de kan se hjerteblink...
Jeg har fået at vide at man bør kunne se hjerteblink efter 6+2 så hvis du bliver skannet på mandag burde de kunne se om den er i live eller ej?

Krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.