Monica P skriver:
Har været til jordemoder idag, er nu 37+1 henne og hun så efter at have scannet mig at lille Daniel ikke ligger med hovedet nedad endnu, derfor har hun rådet mig til at få foretaget et vendingsforsøg, allerede i morgen kl 11 
Jeg aner ikke hvad jeg går ind til, på den ene side vil jeg jo gerne prøve at føde normalt, og det bliver kejsersnit igen hvis de ikke får ham vendt om.
Men på den anden side så vil jeg ikke have de skal rokere rundt med min lille baby, han skal have lov til at få fred indtil han er klar til at komme ud, og jeg har jo prøvet et kejsersnit før og det gik fint.
Jeg er bare sådan en splittet mor i disse timer
Hvis du har prøvet et vendingsforsøg, vil du så ikke fortælle om det, jeg mangler lidt ro i mit sind 
Monica 37+1
Åh, jeg håber på en positiv opdatering fra dig senere - også lidt af egoistiske grunde

Her er jeg i uge 33 og bettefisen har alle dage ligget med hovedet kilet fast under ribbenene i højre side, og måsen solidt plantet i mit bækken. Er også andengangsfødende, fødte dog normalt sidst, og selvom det var en langstrakt og udmattende fødsel, havde jeg sådan glædet mig til denne her (som forhåbentlig ville blive bedre).
Jeg skal scannes lige i starten af næste mdr, og de vil også forsøge at vende hende der hvis ikke hun har fundet ud af det selv - hvilket der ikke er noget der tyder på at hun gør - dumme unge.
Havde ellers håbet at få lov til en sædefødsel, men det er tilsyneladende ikke en mulighed i mit tilfælde. Og man vil jo gerne den bette kommer så skånsomt som muligt til verden.. Men åh hvor jeg frygter for et kejsersnit - og er også lidt nervøs for et vendingsforsøg

Krydser alt hvad der krydses kan for at alt ordner sig for dig, og at du kommer med den glade opdatering egoistiske lille mig har brug for