vendingsforsøg i morgen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
9 svar
6 synes godt om
8. august 2013

Troldemommi

Har været til jordemoder idag, er nu 37+1 henne og hun så efter at have scannet mig at lille Daniel ikke ligger med hovedet nedad endnu, derfor har hun rådet mig til at få foretaget et vendingsforsøg, allerede i morgen kl 11

Jeg aner ikke hvad jeg går ind til, på den ene side vil jeg jo gerne prøve at føde normalt, og det bliver kejsersnit igen hvis de ikke får ham vendt om.

Men på den anden side så vil jeg ikke have de skal rokere rundt med min lille baby, han skal have lov til at få fred indtil han er klar til at komme ud, og jeg har jo prøvet et kejsersnit før og det gik fint.

Jeg er bare sådan en splittet mor i disse timer

Hvis du har prøvet et vendingsforsøg, vil du så ikke fortælle om det, jeg mangler lidt ro i mit sind

Monica 37+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

l.kjoeller

føler med dig er sikker på lille mand sagtens kan holde til det. håber alt går glat

Anmeld

8. august 2013

Mumto3

Når du er 2. Gangs gravid er der mere plads i maven, så det er nemmere for baby at vende sig

Anmeld

8. august 2013

tarkoflen

Jeg fik vendt Thea og det gik så fint! Lægen baksede noget med det, men jeg synes ikke det gjorde ondt, det havde jeg ellers hørt mange sige at det kunne være. Ubehageligt jo jo det var det da, men det gjorde ikke ondt

De kører en ctg for at tjekke, at barnet har det godt inden de går i gang, derefter får du en sprøjte i ballen, med noget astmamedicin, som åbenbart også får livmoderen til at slappe af så ligger du lidt til den virker og så forsøger de at vende ham. Til slut tjekker de med en ctg for at sørge for, at alt er godt, inden de sender dig hjem det er ikke så vildt, som det lyder

Anmeld

9. august 2013

Holbæktrunten

Monica P skriver:

Har været til jordemoder idag, er nu 37+1 henne og hun så efter at have scannet mig at lille Daniel ikke ligger med hovedet nedad endnu, derfor har hun rådet mig til at få foretaget et vendingsforsøg, allerede i morgen kl 11

Jeg aner ikke hvad jeg går ind til, på den ene side vil jeg jo gerne prøve at føde normalt, og det bliver kejsersnit igen hvis de ikke får ham vendt om.

Men på den anden side så vil jeg ikke have de skal rokere rundt med min lille baby, han skal have lov til at få fred indtil han er klar til at komme ud, og jeg har jo prøvet et kejsersnit før og det gik fint.

Hvis du har prøvet et vendingsforsøg, vil du så ikke fortælle om det, jeg mangler lidt ro i mit sind

Monica 37+1

Åh, jeg håber på en positiv opdatering fra dig senere - også lidt af egoistiske grunde

Her er jeg i uge 33 og bettefisen har alle dage ligget med hovedet kilet fast under ribbenene i højre side, og måsen solidt plantet i mit bækken. Er også andengangsfødende, fødte dog normalt sidst, og selvom det var en langstrakt og udmattende fødsel, havde jeg sådan glædet mig til denne her (som forhåbentlig ville blive bedre).

Jeg skal scannes lige i starten af næste mdr, og de vil også forsøge at vende hende der hvis ikke hun har fundet ud af det selv - hvilket der ikke er noget der tyder på at hun gør - dumme unge.

Havde ellers håbet at få lov til en sædefødsel, men det er tilsyneladende ikke en mulighed i mit tilfælde. Og man vil jo gerne den bette kommer så skånsomt som muligt til verden.. Men åh hvor jeg frygter for et kejsersnit - og er også lidt nervøs for et vendingsforsøg

Krydser alt hvad der krydses kan for at alt ordner sig for dig, og at du kommer med den glade opdatering egoistiske lille mig har brug for

Anmeld

9. august 2013

Troldemommi

Holbæktrunten skriver:

Åh, jeg håber på en positiv opdatering fra dig senere - også lidt af egoistiske grunde

Her er jeg i uge 33 og bettefisen har alle dage ligget med hovedet kilet fast under ribbenene i højre side, og måsen solidt plantet i mit bækken. Er også andengangsfødende, fødte dog normalt sidst, og selvom det var en langstrakt og udmattende fødsel, havde jeg sådan glædet mig til denne her (som forhåbentlig ville blive bedre).

Jeg skal scannes lige i starten af næste mdr, og de vil også forsøge at vende hende der hvis ikke hun har fundet ud af det selv - hvilket der ikke er noget der tyder på at hun gør - dumme unge.

Havde ellers håbet at få lov til en sædefødsel, men det er tilsyneladende ikke en mulighed i mit tilfælde. Og man vil jo gerne den bette kommer så skånsomt som muligt til verden.. Men åh hvor jeg frygter for et kejsersnit - og er også lidt nervøs for et vendingsforsøg

Krydser alt hvad der krydses kan for at alt ordner sig for dig, og at du kommer med den glade opdatering egoistiske lille mig har brug for

Jeg skal nok komme med en opdatering, jeg er stadig meget trist men prøver at se det sådan her. Pyt med hvordan han kommer til verden, det vigtigste er at han har det godt, og det lader det til han har 

Men hader tanken om at fremmede skal bestemme hvordan han skal ligge jeg vil måske endda være lidt lettet hvis det ender med kejsersnit, det ved jeg jo hvad er, og er tryg ved det.

Monica 37+2

Anmeld

9. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Monica P skriver:

Jeg skal nok komme med en opdatering, jeg er stadig meget trist men prøver at se det sådan her. Pyt med hvordan han kommer til verden, det vigtigste er at han har det godt, og det lader det til han har 

Men hader tanken om at fremmede skal bestemme hvordan han skal ligge jeg vil måske endda være lidt lettet hvis det ender med kejsersnit, det ved jeg jo hvad er, og er tryg ved det.

Monica 37+2

Hvis du har det sådan skal du da ikke gå med til vendingsfordøg, hvis du helst vil have kejsersnit er du da i din fulde ret til at takke nej.

men igen hvis du har gået og drømt om vaginal fødsel, så skal han da bare vendes 

Håber det hele kommer til at gå som du ønsker! Husk dine egne ønsker er det vigtigste ved den fødsel! Det er dig der bestemmer!

Anmeld

9. august 2013

Holbæktrunten

Monica P skriver:

Monica 37+2

Det lyder godt

Ja, det er sjovt som vi et eller andet sted helst vil have hvad vi har prøvet før - det er helt sikkert også en af grundende til at jeg gerne vil føde selv igen. Og så at jeg har en ide om at det vil hjælpe mig til at bearbejde den første fødsel...

Jeg har det bare utrolig svært ved tanken om at skulle skæres i - og at baby ikke selv får mulighed for at bestemme hvornår den vil ud. Har det også lidt svært med at der er så mange mennesker til stede når mit barn kommer til verden. Synes at det er et intimt øjeblik, som jeg vil dele med så få som muligt.

Og synes det er træls at skulle vente på at blive lappet sammen før jeg kan komme til at nærstudere, dikke og pille ved mit barn

Endvidere tænker jeg at jeg har en bette mand på (til den tid) lige akkurat 2 år - hvordan hulen skal jeg lige kringle den de timer jeg skal være alene med 2 børn indtil manden kommer hjem fra job, hvis ikke jeg må løfte noget?

Anmeld

9. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Monica P skriver:

Monica 37+1

Hvordan gik det?

Anmeld

9. august 2013

Nessie

Monica P skriver:

Monica 37+1

Hvordan er det gået i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.