mærke om man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej,
jeg har tit tænkt på om der andre der har prøvet ikk og ku mærke en gravidtit længe, nu fant jeg jo ud af det lidt sent uge (10)! og før det hade jeg overhovdet ikk kvalme , eller noget , , når jeg tænker tilbage syns jeg det lidt underligt:

25+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Smukkert

Jeg havde en glubende appetit og gik over tiden, så tænkte.. Hey?!?!?!?!
Efter en positiv test havde jeg kvalme et par gange og ekstremt ondt i maven/lysken. Skal endelig ikke glemme de ømme bryster!!

Her i 2. trimester mærker jeg ikke andet end spark og voldsomme rygsmerter.

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg havde en glubende appetit og gik over tiden, så tænkte.. Hey?!?!?!?!
Efter en positiv test havde jeg kvalme et par gange og ekstremt ondt i maven/lysken. Skal endelig ikke glemme de ømme bryster!!

Her i 2. trimester mærker jeg ikke andet end spark og voldsomme rygsmerter.

ja jeg hade nok også fundet ud af det nu hvis det var hehe for jeg har en lille mand som godt kan lide og spake og ligge sjovt hehe

Anmeld

14. juli 2009

MorTilGustav

Jeg fandt først ud af at jeg var gravid i hvad min læge ville skyde på er 20. uge (venter på scanning der kan sige det mere præcist).. Tog først en test da jeg kunne mærke noget rumstrere i maven..! Havde afvist idéen om at jeg skulle være gravid selvom min menses udeblev, netop fordi jeg ingen "klassike" symptomer kunne mærke   Har ikke haft kvalme eller haft mere eller mindre lyst til forskellige slags mad og havde ingen problemer med at drikke alkohol (som mange siger de virkelig ikke kan få ned når de er gravide - sådan fik min egen mor mistanke om at jeg var på vej )

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Cecilia84 skriver:

Jeg fandt først ud af at jeg var gravid i hvad min læge ville skyde på er 20. uge (venter på scanning der kan sige det mere præcist).. Tog først en test da jeg kunne mærke noget rumstrere i maven..! Havde afvist idéen om at jeg skulle være gravid selvom min menses udeblev, netop fordi jeg ingen "klassike" symptomer kunne mærke   Har ikke haft kvalme eller haft mere eller mindre lyst til forskellige slags mad og havde ingen problemer med at drikke alkohol (som mange siger de virkelig ikke kan få ned når de er gravide - sådan fik min egen mor mistanke om at jeg var på vej )

har du ikk fået mave på?

Anmeld

14. juli 2009

MorTilGustav

stinapigen92 skriver:

har du ikk fået mave på?

Jo, nu kan man godt se det lidt, men det er ikke ret meget.. Min vægt har altid svinget meget så den smule jeg havde taget på havde jeg ikke tænkt nærmere over

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Cecilia84 skriver:

Jo, nu kan man godt se det lidt, men det er ikke ret meget.. Min vægt har altid svinget meget så den smule jeg havde taget på havde jeg ikke tænkt nærmere over

hehe ok

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Cecilia84 skriver:

Jeg har ingen gener haft overhovedet, og det er jo meget forskelligt fra person til person og graviditet til graviditet. Hvis du kigger på mit mavebillede fra uge 20, hvor jeg er 19+3, så kan man heller ikke se på mig, jeg er gravid. Jeg tror også det psykiske har noget at sige, og hvordan man forholder sig til det. Jeg fortrængte det mere eller mindre indtil uge 22-23, og er faktisk først begyndt at vokse rigtigt derefter

Linda 27+3

Anmeld

14. juli 2009

MorTilGustav

linda2009 skriver:

Jeg har ingen gener haft overhovedet, og det er jo meget forskelligt fra person til person og graviditet til graviditet. Hvis du kigger på mit mavebillede fra uge 20, hvor jeg er 19+3, så kan man heller ikke se på mig, jeg er gravid. Jeg tror også det psykiske har noget at sige, og hvordan man forholder sig til det. Jeg fortrængte det mere eller mindre indtil uge 22-23, og er faktisk først begyndt at vokse rigtigt derefter

Linda 27+3

Wow, ja det er godt nok ikke meget man kan se. Tak, nu er jeg meget roligere  .. Og meget mere spændt på scanningen! Det eneste jeg lige nu har at gå efter er hvad min læge sagde efter hurtigt lige at have trykket mig på maven  Og "ca. 20 uger" er sgu er vidt begreb. Kan være jeg får en overraskelse på fredag  Pyha, hvor er jeg spændt!!! Er sgu hårdt at skulle gå en hel uge uden at vide noget som helst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.