BP - men ingen ÆL og svingende cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Min kæreste og jeg vil gerne have os en baby, så det projekt er vi gået i gang med. Jeg smed p pillerne sidste år, oktober 2012, da jeg havde hørt kroppen sagtens kunne bruge et år til at "finde sig selv", men det siger min læger ikke passer.

Nå.. Men jeg havde sidst menstruation d. 25/7. Vi begyndte bp d. 1/8, og har haft sex seks dage frem. (Bare for at være sikker?!) For har testet tre gange om jeg skulle have æl, og den har kun vist negativt..

Min cyklus er meget svingende, men det er kun hvis den er under 21 eller over 35 i flere måneder i træk at man skal være bekymrende ikke?

Sådan lyder min:

nov: 36
dec: 32
jan: 34
feb: 30
mar: 33
apr: 29
maj: 38
jun: 35

Håber på at høre lidt fra nogle af Jer.. Og jeg burde nok bare vente lidt, men mine frustrationer irriterer mig.. Nogle der har oplevet noget ligende og mener jeg burde være rolig eller urolig?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Julie F

Anonym skriver:

Hej piger.

Min kæreste og jeg vil gerne have os en baby, så det projekt er vi gået i gang med. Jeg smed p pillerne sidste år, oktober 2012, da jeg havde hørt kroppen sagtens kunne bruge et år til at "finde sig selv", men det siger min læger ikke passer.

Nå.. Men jeg havde sidst menstruation d. 25/7. Vi begyndte bp d. 1/8, og har haft sex seks dage frem. (Bare for at være sikker?!) For har testet tre gange om jeg skulle have æl, og den har kun vist negativt..

Min cyklus er meget svingende, men det er kun hvis den er under 21 eller over 35 i flere måneder i træk at man skal være bekymrende ikke?

Sådan lyder min:

Håber på at høre lidt fra nogle af Jer.. Og jeg burde nok bare vente lidt, men mine frustrationer irriterer mig.. Nogle der har oplevet noget ligende og mener jeg burde være rolig eller urolig?

Knus

Er ikke læge og er bestemt ikke ekspert i cyklusser, men ved bare at jeg smed p-pillerne og der gik længe før jeg fik mens igen, og da jeg endelig fik det var det så uregelmæssigt at det var umuligt at regne ud hvornår jeg havde ægløsning. Til sidst stoppede jeg fuldstændig med at have mens og havde det ikke i næsten et halvt år. Da jeg endelig går til lægen konstaterer vi at jeg i hvert fald ikke er gravid, men at jeg skal have taget nogle prøver for at tjekke hormonbalancen. Få dage efter ringer min læge selv til mig, og spørger om jeg ikke er interesseret i svaret; Prøverne viste tegn på tidlig graviditet. Så selvom jeg ikke har haft mens i et halvt år er det på mystisk vis alligevel lykkes at blive gravid.. Naturen er uransagelig
Krydser fingrer for at det lykkes for jer trods din uregelmæssige cyklus. Det gjorde det i hvert fald for mig..

Anmeld

8. august 2013

Snevejr84

Det er ikke alle der kan finde deres ægløsning med de test. Det kan jeg ikke selv. Men kan virkelig godt forstå du er frustret. Det er ikke nemt når man virkelig ønsker det. Har i snakket med lægen om du blive undersøgt? Evt blodprøvers og en sæd prøve

Anmeld

8. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

HHej piger.

Sådan lyder min:

Knus

Har du kun ægløsningstestet 3 gange? Altså kun brugt 3 teste? Det er jo SLET ikke nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.