Jeg har et godt forhold til min far, det er ikke altid vi ses så tit eller snakker selvom vi bor tæt på hinanden. Men i går da jeg var på arbejde ringede han for at hører om jeg i dag på min fridag( det huskede han) om jeg var hjemme om formiddagen.
Nej jeg skulle jo til lægen og fordi babysam på roskildevej efter den 3 hjulet cykel til Cassandra. Men jeg var om eftermiddagen.
Jeg fortalt ham at mor skulel være sitter for Cassandra hos mormor, som ikke bor så langt fra min læge.
Han sagde jeg kunne ringe når jeg var færdig hos lægen, så ville han nok gerne kører min til Babysam, hvis jeg var "handicappet" den dag. Da jeg så ringede til ham efter lægen, havde han siddet i 45 min og ventede hos min mormor på mig, han fik selvfølgelig kaffe. Vi tog så i babysam og der hade de ingen cykel og vidste ikk hvornår de fik nogen, og jeg skal jo bruge en inden 1 aug. Han endte med at køre til ønskebørn også da de ikk havde den i babysam. Han ville også ha kørt cyklen hjem til mig, men jeg havde ikk mine nøgler med, de var hos mor. Min far fik så også købt den sødeste kjole til Cassandra til hendes fødselsdag.
Han har endda taget fri hele weekenden omkring hans/hendes fødselsdag for at hjælpe mig med fødselsdagen. Så hanlaver gerne sine vild gode frikadeller til 42 mennesker. MUMS

Nej det med at jeg skal være handicappet i dag, er at han lige for tiden køre VBT for sin chef, med handicappet børn. Han skal bare aflevere dem og hendte dem og det får han ca 800 kr for om dagen det er ca 3-4 timers arbejde. Så hvis jeg nu var handicappet kunne jeg kører med i bilen gratis,

dejligt med en far der er taxi mand.
Ja Cassandra blev lidt bange for sin morfar i dag, Han skældte jo ud, da hun ville gå i sin oldemors skuffer.

hun var ikk vand til den stemme, så hun gemte sig bag en stol.

Hun gik sine første 2 skridt alene hjemme hos sin oldemor i dag.
Jeg har været til min første graviditets undersøgelse i dag og fået min vandrejournal. Jeg har fået bestilt tid til nakkefoldscanning. Det bliver d. 14 aug den sidste fredag i min ferie.
Her var en lille blanding fra mig.
Håber I alle havde en god dag
Helene