vinter overtøj til pige (skal starte i 0 kl)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

De3Guldklumper

helle85 skriver:

okay

jeg tænkte at de nok også begynder at gå mere op i det nu nå de starter i skole og ser de store gå mere op i deres tøj

Det gør de helt sikkert også her har hun ihvertfald godkendt jakken inden den blev købt.

Det er en ticket jakke - karoline hedder den

Jeg havde faktisk købt en anden som bare hænger i skabet i str 116 helt ny - hvis du kunne være interesseret

Jeg kan sende dig et billede af den hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

helle85

Pylle3 skriver:

Det gør de helt sikkert også her har hun ihvertfald godkendt jakken inden den blev købt.

Det er en ticket jakke - karoline hedder den

Jeg havde faktisk købt en anden som bare hænger i skabet i str 116 helt ny - hvis du kunne være interesseret

Jeg kan sende dig et billede af den hvis det er

er det også ticket to haven?? for så bliver den nok for stor

Anmeld

8. august 2013

De3Guldklumper

helle85 skriver:

er det også ticket to haven?? for så bliver den nok for stor

Ja det er også en ticket jakke

Anmeld

8. august 2013

Lone Jakobsen

jeg ville nok vælge den praktiske. men min datter var også noget ældre før hun fik en figur syet jakke.

jeg synes stadig de er meget små når de begynder i 0. klasse, så de skal have tøj de kan tumle på legepladsen i (meen nu er jeg også af den gamle skole) og min eneste datter er 14 år, så der er nok sket lidt siden hun startede i skole

Anmeld

8. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
helle85 skriver:

okay jeg vil lige tænke over det, jeg ville nok helst have en figur syet jakke men det er ikke sikkert jeg kan finde en til rimlige pris er det ok at jeg lige venter til bare

Det er da helt ok 

Anmeld

8. august 2013

helle85

Lone Jakobsen skriver:

jeg ville nok vælge den praktiske. men min datter var også noget ældre før hun fik en figur syet jakke.

jeg synes stadig de er meget små når de begynder i 0. klasse, så de skal have tøj de kan tumle på legepladsen i (meen nu er jeg også af den gamle skole) og min eneste datter er 14 år, så der er nok sket lidt siden hun startede i skole

det skal helt klart være noget hun samtidig kan bevæge sig i, og hun er ikke en der sidder roligt jeg har også et andet slags skisæt her hjemme som jeg købte sidste år, som var for stort så hvis hun ikke syntes den er god at have på nå hun leger så få hun bare den anden på

Anmeld

8. august 2013

helle85

Pylle3 skriver:

Ja det er også en ticket jakke

ja så er den desværre højst sandsynlig for stor kan ellers godt li deres kvalitet på deres overtøj,

Anmeld

8. august 2013

De3Guldklumper

helle85 skriver:

ja så er den desværre højst sandsynlig for stor kan ellers godt li deres kvalitet på deres overtøj,

Ja de ligger lidt til den store side.

Min datter ligger stadig mest i 110 men jeg regner med hun tager et lille ryk nu her til efteråret - det plejer hun ihvertfald

Anmeld

12. august 2013

helle85

sommerbarn<3 skriver:

Vores store havde denne sidste år. Ikke figursuet, men stadig meget piget. 

Iøvrigt til salg hvis det har interesse 

jeg lovede lige at give besked omkring jakken jeg har fundet en anden jakke

Anmeld

12. august 2013

Sara.

sommerbarn<3 skriver:

Vores store havde denne sidste år. Ikke figursuet, men stadig meget piget. 

Iøvrigt til salg hvis det har interesse 

Hvad str er jakken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.