Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havre74 skriver: Jeg synes ikke det passer så godt sammen. Jeg tror de der gennemsigtige farvede stole (jeg kan ikke huske hvad de hedder), vil passe godt til det bord.
Jeg synes ikke det passer så godt sammen.
Jeg tror de der gennemsigtige farvede stole (jeg kan ikke huske hvad de hedder), vil passe godt til det bord.
Bliver de ikke hurtigt ridsede?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay, hvilken stol vil du så anbefale? Har nemlig allerede bordet
Okay, hvilken stol vil du så anbefale? Har nemlig allerede bordet
Anonym skriver: Bliver de ikke hurtigt ridsede?
Det ved jeg ikke, jeg synes bare de kunne være pæne til det bord.
Nihell skriver: Rigtig flot :-)
Rigtig flot :-)
ja synes jeg også, men hvid/sort det er sådan lidt, ja jeg ved ikke. Måske jeg bare skal vende mig til det.
synes egentlig selv at man godt kan mixe sådan de fine stole til et mere robust bor.
Månsson skriver: Åh det ved jeg ski ikke.. Syntes bare med de store ben der er på bordet vil det se tosset ud med så fine tynde stål ben. Så noget der ser lidt mere robust ud ville jeg vælge
Åh det ved jeg ski ikke.. Syntes bare med de store ben der er på bordet vil det se tosset ud med så fine tynde stål ben. Så noget der ser lidt mere robust ud ville jeg vælge
Men tænker kontrasten i det, med fint mod robust kunne være meget lækkert? Kan godt være jeg er helt gal på den hehe
Havre74 skriver: Det ved jeg ikke, jeg synes bare de kunne være pæne til det bord.
Ja det kunne være en mulighed
Anonym skriver: Bordet er stort, hvid højglans og der kan være 8 stole. er det for ordinært i sammensætningen? Synes mange har stort hvids. er egentlig til helt hvidt, men må indse, mine hvide læderstole, ikke kan forblive hvide med barn i hjemme.
Bordet er stort, hvid højglans og der kan være 8 stole.
er det for ordinært i sammensætningen? Synes mange har stort hvids. er egentlig til helt hvidt, men må indse, mine hvide læderstole, ikke kan forblive hvide med barn i hjemme.
Hvis du ikke er til sort/hvid er det her måske en mulighed. Synes bordet ligner det du har
Ellers så så jeg lige at de stole du godt kan lide er der i den her farve
bryder mig ikke om sammensætningen .. synes bordet er for voldsomt til så spinkle stole.. altså bordets ben er for kraftige og passer ikke sammen med stolenes ben .. men det er bare min mening.. sys stolene er virkelig fede, men bordet sys jeg ikke passer til dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128