Hvornår fik I de endelige svar på moderkagebiopsi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Tulipan

Emilieemilie skriver:

I dag er det 2 uger siden jeg fik foretaget moderkagebiopsi og min læge sagde, at jeg ville få svar på de endelige prøver omkring idag. 
Ringede ud til kromosomafdelingen på rigshospitalet og fik en tør dame i røret som kunne fortælle mig, at mine svar nok først ville være klar om yderligere 1-2 uger..!!!
Jeg har fået svar på de første prøver - som var fine, men i mit tilfælde er det de endelige som gælder, da lægen er nervøs for triploid eller delvis mola..  Kan det virkelig passe at jeg skal vente så længe?
Hvornår fik i jeres endelige svar?

Jeg kunne forestille mig at hvis der er noget helt galt så ville du have fået svar nu
Det er for det meste sådan indenfor lægeverden og diverse blodprøver osv, at de mest alvorlige bliver lavet hurtigst og de mindre akutte får lov at ligge længere. Men det tager også tid at analysere kromosomer ordentligt.
Hvis din læge var bange og det var noget der skulle analyseres hurtigt, ville de også gøre det hurtigt.
Så her tror jeg at intet nyt er godt nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

l.kjoeller

Emilieemilie skriver:

I dag er det 2 uger siden jeg fik foretaget moderkagebiopsi og min læge sagde, at jeg ville få svar på de endelige prøver omkring idag. 
Ringede ud til kromosomafdelingen på rigshospitalet og fik en tør dame i røret som kunne fortælle mig, at mine svar nok først ville være klar om yderligere 1-2 uger..!!!
Jeg har fået svar på de første prøver - som var fine, men i mit tilfælde er det de endelige som gælder, da lægen er nervøs for triploid eller delvis mola..  Kan det virkelig passe at jeg skal vente så længe?

det synes jeg lyder underligt. jeg fik at vide 14 dage ( men måtte vente til fostervandprøve pga hun lå i vejen- det tog også 14 dage) føler med dig da jeg ved hvor svært det er at vente

Anmeld

8. august 2013

MissTas

Emilieemilie skriver:

Min svigerinde fik foretaget moderkagebiopsi med hendes nummer to og der var det foreløbige svar efter 3 dage og endelige svar efter 14  

Anmeld

9. august 2013

Emilieemilie

Anonym23 skriver:

Jeg kunne forestille mig at hvis der er noget helt galt så ville du have fået svar nu
Det er for det meste sådan indenfor lægeverden og diverse blodprøver osv, at de mest alvorlige bliver lavet hurtigst og de mindre akutte får lov at ligge længere. Men det tager også tid at analysere kromosomer ordentligt.
Hvis din læge var bange og det var noget der skulle analyseres hurtigt, ville de også gøre det hurtigt.
Så her tror jeg at intet nyt er godt nyt

Jeg håber sådan at du har ret

Anmeld

9. august 2013

Tanja1234

Fik det første svar efter 12 dage og det næste kom efter 3 uger.

Anmeld

9. august 2013

Rosin

Emilieemilie skriver:

19 dage!! Godt nok længe! 
Fik du et godt svar?

Ja det gjorde jeg heldigvis Krydser stadig fingre for dig!

Anmeld

10. august 2013

Emilieemilie

Rosin skriver:

Ja det gjorde jeg heldigvis Krydser stadig fingre for dig!

Tusinde tak søde dig
I morgen skal jeg til scanning og samtale med læge - skriver lige en status

Anmeld

10. august 2013

maria_wlt

Mener at der gik 2 dage - Så ringede lægen til mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.