trykken i underlivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
3 svar
1 synes godt om
8. august 2013

DianaRJS

ja undskylder på forhånd detaljerne

men andre der har oplevet trykken i underlivet???

jeg føler helt seriøst at babyerne ligger fast allerede og må de sku helst ikke da jeg kun er i uge 22, men føler seriøst det hele bare er ved at falde ud -.-

overvejede godt nok at ringe til min jm, men ville lige høre om andre havde oplevet det samme først....  har haft det i en uges tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

ja undskylder på forhånd detaljerne

men andre der har oplevet trykken i underlivet???

jeg føler helt seriøst at babyerne ligger fast allerede og må de sku helst ikke da jeg kun er i uge 22, men føler seriøst det hele bare er ved at falde ud -.-

overvejede godt nok at ringe til min jm, men ville lige høre om andre havde oplevet det samme først....  har haft det i en uges tid....

Hvis jeg var dig ville jeg ringe med det samme

Har ikke prøvet lignende..

Anmeld

8. august 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg ringe med det samme

Har ikke prøvet lignende..

har jeg heller ikke ved de 2 andre, men vender den nok også selv lidt til at jeg skal jo huske der er 2 på en gang denne her gang, så der er jo også mere "læs" på. så ved heller ikke om det har nget at sige...

ork lige nu mangler jeg bare den bog og tvillinge graviditet jeg har bestilt -.-

Anmeld

8. august 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

har jeg heller ikke ved de 2 andre, men vender den nok også selv lidt til at jeg skal jo huske der er 2 på en gang denne her gang, så der er jo også mere "læs" på. så ved heller ikke om det har nget at sige...

ork lige nu mangler jeg bare den bog og tvillinge graviditet jeg har bestilt -.-

Det burde ikke have det vilde at sige endnu, har jeg hørt fra en veninde, det er vidst først når man kommer liiiidt længere hen, at det virkelig kan mærkes at der ikke kun er en..
Men det er også kun hendes erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.