Fandt lige et gammelt billede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. august 2013

Ryberg

Min mor har i tidernes morgen taget et billede af mig, da jeg var gravid.. det er lige dukket op..
Puha.... kan godt huske min krop og ben var hævet op pga. svangerskabsforgiftningen.. men SÅ meget..

Der er nok også en grund til jeg ikke har så mange gravid billeder - kønt er det ikke
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

MyLove E

KittyGirl skriver:

Min mor har i tidernes morgen taget et billede af mig, da jeg var gravid.. det er lige dukket op..
Puha.... kan godt huske min krop og ben var hævet op pga. svangerskabsforgiftningen.. men SÅ meget..

Der er nok også en grund til jeg ikke har så mange gravid billeder - kønt er det ikke

Ja det ser lidt vildt ud

Jeg husker godt selv tiden med store fede fødder og H2O klipklapper
Fem dage før jeg fødte var jeg til min søsters konfirmation i pæn kjole og klipklapper uh så om jeg var:-D

Anmeld

8. august 2013

Ryberg

Tauf skriver:

Ja det ser lidt vildt ud

Jeg husker godt selv tiden med store fede fødder og H2O klipklapper
Fem dage før jeg fødte var jeg til min søsters konfirmation i pæn kjole og klipklapper uh så om jeg var:-D

Hehe.. det billede der er også taget til min lillebrors konfirmation

klip-klapper - et klart must

Men ja.. var kæmpe... tog jo 15 kg. på de sidste 14 dage af min graviditet - væske væske væske

Anmeld

8. august 2013

sulo

Må jeg spørge om hvor langt du var henne da du fik svangerskabsforgiftning og om du gik hele gravidteten igennem?

Havde nemlig en veninde der måtte have et akut kejsersnit i uge 25 pga det samme.

Er i uge 25 selv nu men har synes at mine H2Oèr har været det mest behagelige at have på den sidste tid og har ingen vand i fødderne

Anmeld

8. august 2013

Ryberg

sulo skriver:

Må jeg spørge om hvor langt du var henne da du fik svangerskabsforgiftning og om du gik hele gravidteten igennem?

Havde nemlig en veninde der måtte have et akut kejsersnit i uge 25 pga det samme.

Er i uge 25 selv nu men har synes at mine H2Oèr har været det mest behagelige at have på den sidste tid og har ingen vand i fødderne

Mine første symptomer startede i uge 20 ... men tiltog kraftigt 8 uger før han kom ud.... Han kom ud ved aks 37+4 ..

Det er virkelig at holde øje... har man mistanke - så køb en blodtryksmåler og mål 3 gange dagligt... Det er en god målpind

Anmeld

8. august 2013

MyLove E

KittyGirl skriver:

Hehe.. det billede der er også taget til min lillebrors konfirmation

klip-klapper - et klart must

Men ja.. var kæmpe... tog jo 15 kg. på de sidste 14 dage af min graviditet - væske væske væske

Ej hvor sjovt. Det er ny trend med klipklapper til konfirmation

Anmeld

8. august 2013

Clisolka

KittyGirl skriver:

Wow du havde store ben til slut. Jeg havde også kæmpe ben til slut i graviditeten med Bella, men er sluppet denne gang  - men elsker dog stadig mine H20'ere 

Anmeld

8. august 2013

Hullabullabulla

Åh ja hvor kan jeg bare godt huske det - mine fødder var værst grundet SSF og det blev bare endnu værre efter fødslen så måtte have vanddrivende  

og så lige et billede af elefantfoden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.