Angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
13 svar
5 synes godt om
8. august 2013

stjernehimmel

Har netop bestil tid til at få bekræftet min graviditet hos lægen.. og skal allerede afsted imorgen.....

Og jeg er ved at gå til af angst...... jeg er SÅ skrækslagen for at hun kommer med testen og siger at den er negativ (har testet positiv herhjemme)

Jeg ser døden alle steder..... (se evt dagbog)

er jeg mon den eneste der har det på den måde???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

M&N

stjernehimmel skriver:

Har netop bestil tid til at få bekræftet min graviditet hos lægen.. og skal allerede afsted imorgen.....

Og jeg er ved at gå til af angst...... jeg er SÅ skrækslagen for at hun kommer med testen og siger at den er negativ (har testet positiv herhjemme)

Sådan der havde jeg det... bare med første scanning..

Tænk hvis der ikke var noget derinde, hvis jeg slet ikke er gravid... 

Men jeg kan sagtens forstå dig - hvor langt er du henne ca? 

Krydser for alt går godt 

Anmeld

8. august 2013

stjernehimmel

MorTilMalucca skriver:

Sådan der havde jeg det... bare med første scanning..

Tænk hvis der ikke var noget derinde, hvis jeg slet ikke er gravid... 

Men jeg kan sagtens forstå dig - hvor langt er du henne ca? 

Krydser for alt går godt 

Jeg er ikke så langt endnu... af hvad jeg lige kan huske tilbage er jeg idag 5+1..... og synes der er en evighed til uge 12...pyyyyyh...

min første graviditet var bare ren: det skal nok gå, baby har det fint osv.....

sådan er det LAAAAAAAANGT fra den her gang...men er så også et planlagt barn og det giver nok i sig selv uro for at der går noget galt

Anmeld

8. august 2013

Dorthe1986

stjernehimmel skriver:

Åh ja jeg havde det selv ligesådan da jeg blev gravid Vi havde forsøgt i 1,5 år og vi var nået til at skulle have hjælp, men jeg blev så gravid helt naturligt Men var angst for at testen hos lægen ville vise negativ, og jeg skulle også til en terminsskanning, og der var jeg helt panikslagen, jeg skiftedes til at græde og grine... var så bange for at den ikke var i live. Jeg var ved at dø, da sygeplejersken kaldte mig ind. Men næsten i det samme hun puttede scanneren på, kunne man se det bette hjerte blinke Pyha jeg var lettet!

Anmeld

8. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Kender det bare virkelig godt jeg har lige testet positiv idag er kun 4+0 og har allerrede mistet 2 gange så er så navøs og angst skal have taget blodprøver imorgen og kan først få svar mandag og det er skrækeligt tror jeg vil gå med denne angst for at miste gennem hele graviliteten vis baby bliver i maven

Anmeld

8. august 2013

aarhusmor

Hvis det sker, kan det være fordi du tester med sticks der måler fra 20 miu/l og hun tester fra 50 miu/l. Så lad dig ikke slå ud hvis det sker. Efter 2-3 dage burde lægen kunne måle det

Anmeld

9. august 2013

stjernehimmel

2 fine streger kom frem ved lægen idag og termin blev rykket en enkelt dag frem........

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

stod op til blødning og smerte i morges... efter tjek ved lægen idag skal jeg til scanning imorgen....men vi er ret sikre på at jeg har tabt barnet

Anmeld

12. august 2013

Mie89

stjernehimmel skriver:

stod op til blødning og smerte i morges... efter tjek ved lægen idag skal jeg til scanning imorgen....men vi er ret sikre på at jeg har tabt barnet

Årh det er jeg ked af at høre ! Håber alt er okay derinde - krydser fingre! 

Anmeld

12. august 2013

stjernehimmel

mie89 skriver:

Årh det er jeg ked af at høre ! Håber alt er okay derinde - krydser fingre! 

ja det noget rigtig MØG....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.