opdate på ekstram ømme brysrvorter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

esioul

Anna111 skriver:

Jeg skrev indlæget ekstram ømme brystvorter for nogle dage siden jeg skulle have mens igår men den kom aldrig så jeg tænker at jeg ville tage en test for sjov og regnede med en negativ men allerrede inden for 1minut kom der sku en nr 2 strej! Jeg har aldrig testet så positiv før!

Det er helt vildt det er ikke gået helt op for mig endnu jeg mistede for anden gang for en månede siden og nu er jeg gravid igen er over lykkelig men samtidig osse ekstram bange for at miste for 3gang vi har prøvet i 2år og ved ikke om jeg ville kunne gå igennem at miste igen

Så lidt blandene følser håber baby bliver i maven denne gang er 4+0 idag

Hvor skønt har du fået testet af hcg var ude af kroppen fra sidste geaviditet via blodprøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

modesty

Anna111 skriver:

Jeg skrev indlæget ekstram ømme brystvorter for nogle dage siden jeg skulle have mens igår men den kom aldrig så jeg tænker at jeg ville tage en test for sjov og regnede med en negativ men allerrede inden for 1minut kom der sku en nr 2 strej! Jeg har aldrig testet så positiv før!

Det er helt vildt det er ikke gået helt op for mig endnu jeg mistede for anden gang for en månede siden og nu er jeg gravid igen er over lykkelig men samtidig osse ekstram bange for at miste for 3gang vi har prøvet i 2år og ved ikke om jeg ville kunne gå igennem at miste igen

Så lidt blandene følser håber baby bliver i maven denne gang er 4+0 idag

Stort tillykke. 

Anmeld

8. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
esioul skriver:

Hvor skønt har du fået testet af hcg var ude af kroppen fra sidste geaviditet via blodprøve?

Tak ja jeg fik taget blodprøver og mit hcg var kun på 17 og der efter på 2 og det er over en månede siden

Anmeld

8. august 2013

anna111

Karla skriver:

Stort tillykke!

Håber at baby bliver der denne gang. Men det er da et godt tegn, at testen er mere tydelig nu, end den har været de tidligere gange.

Jeg mistede selv 3 gange, før der var en lille spire der valgte at blive i min mave. Og jeg havde også meget tydeligere tests den sidste gang

Tusen tak ja det var osse noget af det første min kæreste sagde at det må være et godt tegn at testen er tydliger nu ind de sidste 2gange og det håber jeg virkelig

Anmeld

8. august 2013

anna111

Leonora skriver:

Ihhhh hvor dejligt
Jeg vil foreslå dig at kontakte din egen læge eftersom du har mistet 2 gange før.
Din læge bør tage nogle bl prøver og evt give dig et hormon tilskud så du ikke risikerer at miste igen.

Håber din spire bliver i maven

Tak har osse kontaktet lægen for at få taget blodprøver for at se om hcg er højt nok men kan først få dem taget imorgen og få svar mandag så der er lige lidt til og min ejen læge er desværre på ferie og så er der en vikar som ikke kender mit forløb men har en tid ved vikaren tirsdag og så må jeg jo se hvad hun sager

Anmeld

8. august 2013

Lykke:)

Stort tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.