Helvede :‘/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2013

Anonym trådstarter

Ja, mildt sagt!
Er 39+0 idag og der er bare intet at nyde.
Har SÅ ondt i mit bækken, det knager og knækker når jeg skal vende mig i sengen eller rejse mig, har ubehageligt ømme lår, øm i lænden, ondt i maven som giver kvalme..og idag hovedpine - og så render jeg på toiletet 3-4 gange og har bare voldsom diarre! :‘/
-Er det tegn på der snart sker noget? Eller kan jeg sagtens ende med at skulle gå over tid??

Tanken om at skulle have det sådan her måske 2-3 uger endnu er frygteligt! Jeg har det ikke godt og tuder bare :/

Andre med de her smerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

baby012

Anonym skriver:

Ja, mildt sagt!
Har SÅ ondt i mit bækken, det knager og knækker når jeg skal vende mig i sengen eller rejse mig, har ubehageligt ømme lår, øm i lænden, ondt i maven som giver kvalme..og idag hovedpine - og så render jeg på toiletet 3-4 gange og har bare voldsom diarre! :‘/
-Er det tegn på der snart sker noget? Eller kan jeg sagtens ende med at skulle gå over tid??

Tanken om at skulle have det sådan her måske 2-3 uger endnu er frygteligt! Jeg har det ikke godt og tuder bare :/

Havde det på samme måde anden graviditet , det startede allerede i uge 32 - gik til 41+3 hvor jeg blev sat igang ..  

Anmeld

8. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ja, mildt sagt!

Sådan har jeg haft det siden uge 23!
Men der er jo ikke noget at gøre ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.