barnepige søges i Næstved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
4 svar
3 synes godt om
7. august 2013

MorTil4<3

Da vi er et travlt par med 2 unger i huset mangler vi lidt hjælpe nogen dage fra en pålidelig barnepige til et par timer af gangen

min mand arbejder nat og jeg dagvagt, så ofte er min mand hjemme, men han sover i dagtimerne, og derfor kan vi have brug for en i wekenden der kan tage sig af drengene, de er 1 år og 3 år gamle
du skal heller ikke være bange for hund og kat

timerne er lidt skæve og kan variere fra kl 16 af til 18-19 stykker
og nogen gange er det kun en time det drejer sig om,
og nogen lørdagen HELE DAGEN

du får månedsløn da vi er brændt af før af en barnepige
så indtil vi kender dig og omvendt skriver vi timerne ned og pris , ( som vi sammen aftaler og snakker om )

du skal minimum være 16 år gammel og være frisk på 2 friske knægte

skriv til os, så snakker vi
skriv helst på sms da jeg som sagt arbejder hele dagen, så ringer jeg dig op eller skriver når tiden er der , så aftaler vi nærmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Susanne Schunck

Hej med jer

Jeg ser at i søger en barnepige til jeres to friske drenge.

Jeg hedder Susanne Schunck. Jeg går i 9. klasse på Lille Næstved skole.
Jeg har før passet min søster, da hun var lille. Jeg kan super godt lide at være omringet af mindre børn, da de altid kan få et smil frem på ens læber.

Jeg håber at høre fra jer :-)
Mobil : 27 25 35 56

Med venlig hilsen

Susanne Schunck
(Jeg bor i Næstved)

Anmeld

16. september 2013

Ida Marie Larsen

MilleMus1988 skriver:

Da vi er et travlt par med 2 unger i huset mangler vi lidt hjælpe nogen dage fra en pålidelig barnepige til et par timer af gangen

min mand arbejder nat og jeg dagvagt, så ofte er min mand hjemme, men han sover i dagtimerne, og derfor kan vi have brug for en i wekenden der kan tage sig af drengene, de er 1 år og 3 år gamle

så indtil vi kender dig og omvendt skriver vi timerne ned og pris , ( som vi sammen aftaler og snakker om )

skriv helst på sms da jeg som sagt arbejder hele dagen, så ringer jeg dig op eller skriver når tiden er der , så aftaler vi nærmere

Hey  

Jeg hedder Ida Marie Larsen og er 16 år. Jeg er lige startet på ZBC i Næstved, men bor selv i Lundby, hvor vi har en togstation, så jeg nemt kan tage til Næstved. Jeg bor på en gård, med masser af dyr og plads. 

Jeg har hjulpet på nogle gymnastikhold for børn i alderen 3-10 år i 5 år, og har også passet privat, hvor den yngste har været 6 mån. Jeg har altid elsket børn og har selv 3 søskende, hvor jeg har passet de 2 yngste mange gange. 

Jeg er en glad og fleksibel pige

Jeg kunne ikke lige finde jeres nummer så i får mit istedet

Mobil: 60764468

Knus Ida

Anmeld

25. november 2013

patrycja1996

MilleMus1988 skriver:

hej mit navn er patrycja piechowska og jeg er 16 år jeg vil meget gerne høre mere ad om jer og vil meget gerne passe jeres 2 sønner.

hvis i vil vide noget om mig så kig i min profil der står om mig selv... 

håber at I vil svar mig

Anmeld

30. november 2013

Mariabarnes

Hej mit navn er Maria 

Jeg kan se at i har brug for ekstra hænder i form af børnepasning i weekenderne m.m. 

Jeg er en pige på 21 år, som har god erfaring med børn, da jeg tidligere har arbejdet både i vuggestue og i børnehave (som vikar i et halvt år) og jeg også har passet familiens børn privat .

Hvis i endnu ikke har fundet en barnepige, så kan i skrive/ringe til mig på 22913920. 

Jeg håber at høre fra jer, 

med venlig

hilsen 

Maria 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.