Hjertekardiogram, nogen som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. august 2013

...,

Jeg har i dag været til mit første lægebesøg og få lavet vandrejournal osv er i dag 11+2 lidt sent at få det gjort men min læge har haft ferielukket i 4 uger

Jeg har længe haft kvalme + opkast 2-3 gange dagligt, bliver hurtigt utilpas hvis jeg laver for meget (bare det at tá et bad er nok) hvor jeg får hjertebanken og mine hænder ryster
-får så afvide af lægen at min puls er for høj og skal derfor har lavet et hjertekardiogram på sygehuset i morgen.. Er der nogen af jer der har prøvet det?? -mit stofskifte skal også undersøges i næste uge

Øv jeg blir faktisk lidt ked af det, selvom det forhåbentlig ikke er noget alvorligt, men bare graviditeten der driller..
Jeg fejler aldrig noget normalt har i prøvet noget lignende hvor alt alligevel er som det skal??

Kærligst Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Rockertand

Fru Malene :0) skriver:

Jeg har i dag været til mit første lægebesøg og få lavet vandrejournal osv er i dag 11+2 lidt sent at få det gjort men min læge har haft ferielukket i 4 uger

Jeg har længe haft kvalme + opkast 2-3 gange dagligt, bliver hurtigt utilpas hvis jeg laver for meget (bare det at tá et bad er nok) hvor jeg får hjertebanken og mine hænder ryster
-får så afvide af lægen at min puls er for høj og skal derfor har lavet et hjertekardiogram på sygehuset i morgen.. Er der nogen af jer der har prøvet det?? -mit stofskifte skal også undersøges i næste uge

Øv jeg blir faktisk lidt ked af det, selvom det forhåbentlig ikke er noget alvorligt, men bare graviditeten der driller..
Jeg fejler aldrig noget normalt har i prøvet noget lignende hvor alt alligevel er som det skal??

Kærligst Malene

Ja, det har jeg i graviditet nr. 3.
Fik taget EKG, blodprøver og en 2-døgns-Holter-montering.
Mine symptomer forsvandt, da jeg havde født.

Anmeld

7. august 2013

...,

Rockertand skriver:

Ja, det har jeg i graviditet nr. 3.
Fik taget EKG, blodprøver og en 2-døgns-Holter-montering.
Mine symptomer forsvandt, da jeg havde født.

Okay havde du så symptomerne hele din graviditet?

Anmeld

7. august 2013

Rockertand

Je

Okay havde du så symptomerne hele din graviditet?

Jeg kan ikke specifikt huske, hvornår de opstod, men senere end dit, måske omkring uge 18? Mine symptomer var primært arytmiforstyrrelser, en let forstyrrelse i stofskifte, og det var ikke behandlingskrævende, selvom der blev registreret ca. 150 signalfejl i hjerterytmen over 2 døgn.

Anmeld

7. august 2013

l.kjoeller

Kærligst Malene

tager ingen tid og man mærker intet. det er bare nogle dioder der sættes på og så er det det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.