tvivl omkring arbejde under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

crish89

Juliekp skriver:

Dit og ikke mindst dit barns ve og vel er det vigtigste, så det er bare at sige noget når du føler du ikke kan mere. Selvfølgelig skal det ikke være når du har lidt ondt i fødderne, men derimod hvis du får det dårligt og alt for ondt i kroppen.

Det forstår jeg godt Der kan vel heller ikke gå mange uger endnu..

Jeps tror jeg trækker den lidt endnu, og ser hvordan det går.. så kan jeg sige det om lidt tid.. 

hehe nej håber det ikke vare så længe det så dejligt at se en forandring til den gode side..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

CroQuis

crish89 skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig nok mange tak for svaret.. blev bare sådan helt i tvivl da jeg blev øm.. men så kan jeg godt forsætte arbejdet.

ved du om det er normalt at man ikke oplevet maven vokser så meget i en periode? synes den er vokset meget, men den sidste uge måske mere, er der ikke sket det store, mine bryster er dog vokset..?

Min mave vokse også i ryk... Nogle uger sker der ingenting, og andre uger er omkredsen pludselig stedet med 2-3 cm 

Mht dit spørgsmål, vil jeg også sige lyt til din krop. Tag en pause og sæt dig ned hvis der er behov for det  Ikke løft over 10-12 kg. 

Anmeld

7. august 2013

crish89

CroQuis skriver:

Min mave vokse også i ryk... Nogle uger sker der ingenting, og andre uger er omkredsen pludselig stedet med 2-3 cm 

Mht dit spørgsmål, vil jeg også sige lyt til din krop. Tag en pause og sæt dig ned hvis der er behov for det  Ikke løft over 10-12 kg. 

Okay mange tak så glæder jeg mig til jeg kan se den vokser lidt mere. er jeres mave hård over det hele? er lidt kraftig, men synes kun maven er helt hård i hele den øverste del af maven og ned til under navlen, men så den lidt blød igen.. har bare hørt så meget om maven plejer at være helt hård.

Anmeld

7. august 2013

Juliekp

crish89 skriver:

Jeps tror jeg trækker den lidt endnu, og ser hvordan det går.. så kan jeg sige det om lidt tid.. 

hehe nej håber det ikke vare så længe det så dejligt at se en forandring til den gode side..

Ja det er nemlig så skønt og fantastisk

Anmeld

7. august 2013

CroQuis

crish89 skriver:

Okay mange tak så glæder jeg mig til jeg kan se den vokser lidt mere. er jeres mave hård over det hele? er lidt kraftig, men synes kun maven er helt hård i hele den øverste del af maven og ned til under navlen, men så den lidt blød igen.. har bare hørt så meget om maven plejer at være helt hård.

Nej min er kun hård fra navlen og ned.. Altså det omfang hvor livmoderen er.. 

Anmeld

7. august 2013

crish89

crish89 skriver:

med hensyn til arbejdet, så undgår jeg de tunge løft tager en slapper ind imellem...

Anmeld

7. august 2013

crish89

Juliekp skriver:

Ja det er nemlig så skønt og fantastisk

jeps meget det en helt speciel følelse..

Anmeld

7. august 2013

crish89

CroQuis skriver:

Nej min er kun hård fra navlen og ned.. Altså det omfang hvor livmoderen er.. 

hmm okay mystisk. til den ts sagde de godt nok alt så fint ud og sagde det kunne være fordi jeg var kraftig, og der derfor kunne være lidt mere der skulle fyldes ud, så den derfor var lidt længere tid om at blive helt hård.. men tænkte jeg lige ville hører herinde

Anmeld

7. august 2013

CroQuis

crish89 skriver:

hmm okay mystisk. til den ts sagde de godt nok alt så fint ud og sagde det kunne være fordi jeg var kraftig, og der derfor kunne være lidt mere der skulle fyldes ud, så den derfor var lidt længere tid om at blive helt hård.. men tænkte jeg lige ville hører herinde

Ja okay, jeg har/havde så også en lille topmave, som er blevet skudt længere ud, hvis du forstår? Men den er jo stadig blød 

Men er da sikker på at den nok skal blive mere og mere udspændt jo mere livmoderen og den lille vokser. 

Anmeld

7. august 2013

crish89

CroQuis skriver:

Ja okay, jeg har/havde så også en lille topmave, som er blevet skudt længere ud, hvis du forstår? Men den er jo stadig blød 

Men er da sikker på at den nok skal blive mere og mere udspændt jo mere livmoderen og den lille vokser. 

oki det er dejligt at hører jeg ikke er den eneste der har lidt blød mave endnu jeps håber også det kommer når den vokser lidt mere...  vi krydser fingre for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.