Hejsa
Jeg vil melde min ankomst herinde da jeg er gravid med tvillinger som melder deres ankomst i starten af januar, hvilket jeg glæder mig meget til..
Lidt om mig:
Bor sammen med den stolte fader, vi er forlovet - brylluppet må vente lidt. 1 prioritet er lige børnene først..
Vi bor p.t i Århus C, men flytter hjem til Nørrebro midt oktober, så skal der bygges rede, da jeg jo kan risikerer at føde en hel del tidligere grundet der er to.
Men det glæder jeg mig vanvittigt til..
Manden min er souschef og jeg selv arbejder hos Sydøstjyllands Politi.
PCO:
Jeg har desuden PCO og været i behandling for det, men disse to lømler er kommet kun ved hjælp af lidt hormonstimulering og os selv. Vi nåede aldrig at blive insemineret. Så det er da lidt fedt.. men uden hormorner var jeg nok ikke kommet så langt, da vi har prøvet et stykke tid.. (7 mdr)
Nakkefold:
Vi har desuden været til NF og det var bare super det hele, så jeg er en lettet kommende tvillingemor. De havde det så fint og lå og tumlede rundt og hoppede og sparkede derinde.. Fantastisk..
Må indrømme at jeg er blevet meget forelsket i dem efter sidste scanning.. (Har set dem to gange før, men det var ikke nær så fedt..)
Hilsen Mila 12+2
Anmeld