Ny under denne fane...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Mila

Hejsa
Jeg vil melde min ankomst herinde da jeg er gravid med tvillinger som melder deres ankomst i starten af januar, hvilket jeg glæder mig meget til..

Lidt om mig:
Bor sammen med den stolte fader, vi er forlovet - brylluppet må vente lidt. 1 prioritet er lige børnene først..
Vi bor p.t i Århus C, men flytter hjem til Nørrebro midt oktober, så skal der bygges rede, da jeg jo kan risikerer at føde en hel del tidligere grundet der er to.
Men det glæder jeg mig vanvittigt til..
Manden min er souschef og jeg selv arbejder hos Sydøstjyllands Politi.

PCO:
Jeg har desuden PCO og været i behandling for det, men disse to lømler er kommet kun ved hjælp af lidt hormonstimulering og os selv. Vi nåede aldrig at blive insemineret. Så det er da lidt fedt.. men uden hormorner var jeg nok ikke kommet så langt, da vi har prøvet et stykke tid.. (7 mdr)

Nakkefold:

Vi har desuden været til NF og det var bare super det hele, så jeg er en lettet kommende tvillingemor. De havde det så fint og lå og tumlede rundt og hoppede og sparkede derinde.. Fantastisk..
Må indrømme at jeg er blevet meget forelsket i dem efter sidste scanning.. (Har set dem to gange før, men det var ikke nær så fedt..)

Hilsen Mila 12+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

3rollinger

Velkommen til . Der er noget over at skulle have tvillinger, synes jeg.

Hilsen
Trine

Anmeld

14. juli 2009

MaleneGærup

Hvor er det dejligt for jer at I trods din PCO er blevet gravid- også med tvillinger...
Skønt at alt går godt med de to.
Hvornår er du sat til?

Anmeld

14. juli 2009

Mila

Tak begge to...

Og ja det bliver spændende med to vildbasser på en gang, men det tager vi med...  :-)

Jeg er sat til d. 24 januar, men bliver dog sat i gang senest d. 10 januar.

Mila  12+2

Anmeld

15. juli 2009

Susanne79

Hej

Velkommen til. Lyder vildt med tvillinger, men dejligt at i selv kunne komme så langt og kun med lidt hjælp. Har en veninde med PCO og har været vidne til hendes kamp for at blive gravid. Så jeg ved at det kan være hårdt.

Ønsker dig alt muligt held og lykke. Ved du om det er enæggede eller tveæggede?

Knus Susanne
6+4

Anmeld

15. juli 2009

Mila

Hej Susanne..

Oh ja, det er absolut ikke fedt med PCO, men det er dog en af de lidt mere forhåbningsfulde lidelser, hvis man kan sige det.. Jeg var aldrig bange for ikke at kunne blive gravid, selvom tvivlen klart kunne dukke op, for tænk nu hvis...

Men det gik jo fint altsammen, og nu passer vi bare på de små nogen inde i mavsen..   :-)

Umiddelbart er det tveæggede, hvilket er det bedste. Men da jeg jo har fulgt mine ægblærer i mange uger op til, mindes jeg at der kun var 1 ægblærer som var brugbar, derfor har jeg en mistanke om at det godt kunne være et æg der bar har delt sig tidligt, men som sagt aner jeg det ikke.. Hehe... Vi må se når de kommer ud, det kan fastslås med en DNA prøve, og det tror jeg godt vi vil hvis nu de ligner hinanden 100 %.

Min søster har os tvillingetøser, og de er lidt svære at kende forskel på. Men de har ikke fået den DNA test, så de ved ikke om de er enæggede fra tidligt stadie eller ej.. (Jeg er selv overbevist om de er enæggede...) Hehe..  

Tak skal du have og i ligemåde med din lille spire... 

Er du begyndt at lide af diverse gener??? Fy for den lede rødbede jeg døjede af kvalme, men det er heldigvis væk for nogle uger siden.. Men kæmper lidt med ryggen og ha gjort det siden uge 8-9 stykker, så det er tidligt at det driller.. Nu må vi se...
Håber desuden på at energien snart vender bare lidt tilbage...

Hilsen Mila 12+3 

Anmeld

15. juli 2009

Susanne79

Mila skriver:

Hej Susanne..

Oh ja, det er absolut ikke fedt med PCO, men det er dog en af de lidt mere forhåbningsfulde lidelser, hvis man kan sige det.. Jeg var aldrig bange for ikke at kunne blive gravid, selvom tvivlen klart kunne dukke op, for tænk nu hvis...

Men det gik jo fint altsammen, og nu passer vi bare på de små nogen inde i mavsen..   :-)

Umiddelbart er det tveæggede, hvilket er det bedste. Men da jeg jo har fulgt mine ægblærer i mange uger op til, mindes jeg at der kun var 1 ægblærer som var brugbar, derfor har jeg en mistanke om at det godt kunne være et æg der bar har delt sig tidligt, men som sagt aner jeg det ikke.. Hehe... Vi må se når de kommer ud, det kan fastslås med en DNA prøve, og det tror jeg godt vi vil hvis nu de ligner hinanden 100 %.

Min søster har os tvillingetøser, og de er lidt svære at kende forskel på. Men de har ikke fået den DNA test, så de ved ikke om de er enæggede fra tidligt stadie eller ej.. (Jeg er selv overbevist om de er enæggede...) Hehe..  

Tak skal du have og i ligemåde med din lille spire... 

Er du begyndt at lide af diverse gener??? Fy for den lede rødbede jeg døjede af kvalme, men det er heldigvis væk for nogle uger siden.. Men kæmper lidt med ryggen og ha gjort det siden uge 8-9 stykker, så det er tidligt at det driller.. Nu må vi se...
Håber desuden på at energien snart vender bare lidt tilbage...

Hilsen Mila 12+3 

Hej Mila

Jeg har i den sidste uge haft store problemer med kvalme. Det er ikke kun morgenkvalme, men kvalme hele dagen.........Alle siger at det gå over igen omkring 12.uge. Men der er godt nok lang tid til......

Min veninde kan ikke selv blive gravid. Hun var igennem hormonbehandling og blev insemineret. Det lykkedes i første forsøg og hun har idag en søn på snart 1 år. Hun er lige blevet insemineret igen, da de gerne vil have et barn mere og hun havde ikke nogen let graviditet sidst, så de vil gerne have det "overstået". 

Jeg håber ikke at du kommer til at have problemer med ryggen resten af tiden. Det er selvfølgelig lidt hårdere at bære rundt på to i stedet for én. men der er stadig lang tid til din termin.

Knus Susanne

Anmeld

16. juli 2009

Mila

Susanne79 skriver:

Hej Mila

Jeg har i den sidste uge haft store problemer med kvalme. Det er ikke kun morgenkvalme, men kvalme hele dagen.........Alle siger at det gå over igen omkring 12.uge. Men der er godt nok lang tid til......

Min veninde kan ikke selv blive gravid. Hun var igennem hormonbehandling og blev insemineret. Det lykkedes i første forsøg og hun har idag en søn på snart 1 år. Hun er lige blevet insemineret igen, da de gerne vil have et barn mere og hun havde ikke nogen let graviditet sidst, så de vil gerne have det "overstået". 

Jeg håber ikke at du kommer til at have problemer med ryggen resten af tiden. Det er selvfølgelig lidt hårdere at bære rundt på to i stedet for én. men der er stadig lang tid til din termin.

Knus Susanne

Hvis det kan trøste dig smuttede min slemme slemme kvalme allerede for 3 uger siden, hvilket måtte svare til uge 10 ca..
Måske gør din det os...  :-)

Nå, men det er dejligt at høre at det er lykkedes trods alt.. Dejligt for hende.. Os selvom det ikke har været en nem graviditet.

Oh, jaaaa der er sørme lang tid til termin med den her ryg..

Og syntes lige at jeg har et sjovt billede for mig mht jul/nytår, dem vi holder med bor på 4 sal.
Kan du lige se hvalen Valborg vralte helt derop, få at få lidt mad!!!Kommer aldrig derop eller ned igen.. (Der er jeg omkring 37 uge) Hehe.. Men måske det ville starte fødslen, men jeg gider ikke føde på de dage...
Ja man kan jo kun spekulerer/ grue lidt for hvordan det mon bliver..

Håber kvalmen smutter snart, det er sku ikke til at holde ud, tabte mig 3 kilo pga den. Og underligt nok er de ikke kommet på endnu, tværtimod går det den anden vej. Os selvom man har fået en fin lille mave allerede... Hmm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.