slimet udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Er det normalt at have meget slimet udflåd i graviditeten? Er 24+ og har ikke døjet med udflåd tidligere i graviditeten. Men i dag har der været en del, og det er slimet og en smule grønligt (beklager detaljerne).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Maja88

Det lyder som en gang svamp

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det normalt at have meget slimet udflåd i graviditeten? Er 24+ og har ikke døjet med udflåd tidligere i graviditeten. Men i dag har der været en del, og det er slimet og en smule grønligt (beklager detaljerne).

Kan det godt være anderledes når man er gravid?
Har nemlig haft svamp tidligere, hvor jeg ikke var gravid, og der var det slet ikke som det er nu.

Anmeld

7. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Kan det godt være anderledes når man er gravid?
Har nemlig haft svamp tidligere, hvor jeg ikke var gravid, og der var det slet ikke som det er nu.

Ja alt kan være anderledes når nan er gravid..

Men det som gør jeg siger sådan er at det er grønneligt

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ja alt kan være anderledes når nan er gravid..

Men det som gør jeg siger sådan er at det er grønneligt

Okay, tak
Jeg hører lige lægen ad imorgen.

Anmeld

8. august 2013

Mami_Ravn

Det kan sagtens være svamp..det kan også bare være din krop der er "sjov"..jeg har siden uge 19 (er 21plus 5 nu) haft ekstremt meget udflåd..det er helt hvidt og slimet og lugter anderledes end "jeg" plejer. Men jeg har fået at vide at det er helt normalt, selvom det er meget. Man skal reagere hvis det ændre farve eller lugter forkert..altså der vil jeg jo tro der menes surt eller lignende. 

Men som jeg lidt selv lever efter..hellere tag en gang for meget til lægen end en gang for lidt...

Håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.