Skrukheden har ramt mig med en hammer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
4 svar
3 synes godt om
7. august 2013

TrineMine86

Åh Gud, jeg er virkelig ved at være lidt baby-skruk igen, ser gravide over alt og det kribler i mig ved tanken om barn nr 2 

Andre der har det sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Ka+Ma=Be

Nææh ;P

Jeg savner at være gravid, men jeg er ikke klar til hele pakken endnu

Skal i så snart igang?

Anmeld

15. august 2013

MomInTheMaking

TrineMine86 skriver:

Åh Gud, jeg er virkelig ved at være lidt baby-skruk igen, ser gravide over alt og det kribler i mig ved tanken om barn nr 2 

Andre der har det sådan? 

Både og.. Altså der er noget skrukhed over det, når jeg sidder med andres baby'er, så kan jeg godt tænke. "åh skal vi ikke have en mere snart" men samtidig nyder jeg virkelig at Penny ikke længere er så afhængig af mig, at jeg kan tage ud og lave ting jeg har lyst til uden at skulle tænke så meget over det, som jeg følte jeg skulle da hun var spæd.

Så nej, jeg kan sagtens vente et par år endnu og det passer også bedre ind m.h.t. uddannelse osv. og ja, det der fødsels halløj er altså heller ikke noget der tiltaler mig. xD

Anmeld

20. august 2013

L&V

Jamen altså vi har jo lige fået Viktor for 1månede siden men jeg er total klar på en 3 men manden siger stop Er total forelsket i min baby og min store pige som bare er skabt til at være storesøster.

Anmeld

22. august 2013

Jems

Er blevet ramt med fuld knald af skrukhed!!??,!  Hvor er det dog irriterende! Manden står i en mega usikker position ang arbejde og fyring og prøver at starte selvstændig! Så han vil ikke nu og ved endda slet ikke Om han vil have flere... 

Så prøver at vende mig til tanken og tænkte at så må jeg vel få en hunde baby men nej!! 

Giv mig nu en baby af en eller anden slags! Uretfærdigt at de skal bestemme! 

Ihh gider ikke være skruk nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.