Maven ved barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. august 2013

stjernehimmel

Er der andre end mig der venter guldklump nr 2, hvor maven hurtigere viser sig som en gravid mave og vokser sig hurtigere stor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Mortilxx

stjernehimmel skriver:

Er der andre end mig der venter guldklump nr 2, hvor maven hurtigere viser sig som en gravid mave og vokser sig hurtigere stor?

Ja min vokser helt vildt :-)

Anmeld

7. august 2013

stjernehimmel

Nihell skriver:

Ja min vokser helt vildt :-)

Wauw lurede lige dine mave billeder..... ja det må man sige.... den vokser hurtigt og sikke flot den strutter ;-)

Anmeld

7. august 2013

Mortilxx

stjernehimmel skriver:

Wauw lurede lige dine mave billeder..... ja det må man sige.... den vokser hurtigt og sikke flot den strutter ;-)

Tusind tak :-) Ja den strutter meget, men har hørt noget om, at 2. gangs gravide vokser hurtigere i starten, men så går det langsommere når man kommer længere hen :-)

Anmeld

7. august 2013

stjernehimmel

Nihell skriver:

Tusind tak :-) Ja den strutter meget, men har hørt noget om, at 2. gangs gravide vokser hurtigere i starten, men så går det langsommere når man kommer længere hen :-)

ja havde godt nok os hørt nys om det.. men synes alligevel det er ret utroligt HVOR hurtigt det går.... men glæder mig nu til min store dejlige gravid mave igen ;-) håber bare at vi kan skjule det lidt endnu for omgivelserne....

Anmeld

7. august 2013

Mortilxx

stjernehimmel skriver:

ja havde godt nok os hørt nys om det.. men synes alligevel det er ret utroligt HVOR hurtigt det går.... men glæder mig nu til min store dejlige gravid mave igen ;-) håber bare at vi kan skjule det lidt endnu for omgivelserne....

Min mave kunne desværre ikke skjules, så stort set alle ved det allerede nu :-) Men det er også meget dejligt, så kan jeg gå og glæde mig sammen med familie og venner :-)

Anmeld

7. august 2013

Clisolka

stjernehimmel skriver:

Yes! 

Anmeld

7. august 2013

stjernehimmel

Nihell skriver:

Min mave kunne desværre ikke skjules, så stort set alle ved det allerede nu :-) Men det er også meget dejligt, så kan jeg gå og glæde mig sammen med familie og venner :-)

tror os at vi bliver nød til at krybe til kors inden længe.... vi er ved at renovere hus... så det er nok ik så heldigt jeg bare knokler løs... samt jeg netop har begravet min mor... så mon ikke at vi bliver nød til at sige det snart så vi selv når at sige det samt at de ved hvorfor jeg ik liiiiige laver så meget som før ;-)

Anmeld

7. august 2013

stjernehimmel

Babymor2010 skriver:

Yes! 

Det er ret utroligt så meget forskel der er på mavens vokseværk ved nr 2 ;-) 

Anmeld

7. august 2013

Monski

stjernehimmel skriver:

Da jeg var gravid med Anthon kunne man næsten ikke se jeg var gravid før uge 36 - der var min mave ca ligeså stor som den er nu og er kun 16+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.