Min søn mistrives i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
5 svar
7 synes godt om
7. august 2013

cdinesen

Jeg har en søn på 1år der bare ikke trives i sin dagpleje, han kører nu på 4 uge, men han er ked af det fra vi aflevere ham og til vi henter ham igen. Hun er ellers utrolig sød og gør et kæmpe stykke arbejde, men jeg tror bare de er et dårligt match.
Han har nu fået plads hos en privatdagplejer hvor vores datter også går, men det er fra 1/9..

Nu går mit spørgsmål så på, og jeg kan blive sygemeldt indtil min søn starter det nye sted, så han ikke skal afsted en lille måned endnu, og være så ked af det. Det vil jeg næsten ikke kunne bære..

Ved i noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Carina:-)

Sygemeldt?

Du er jo ikke syg....Så self skal du ikke melde dig syg...

Men du kan forsøge at snakke med din arbejdsplads om du kan holde fri/ferie.

Ellers er der måske en bedsteforældre eller en veninden som din søn er tryg ved som kan passe ham indtil han starter i den nye dp.

Anmeld

7. august 2013

Dorthe1986

cdinesen skriver:

EJeg har en søn på 1år der bare ikke trives i sin dagpleje, han kører nu på 4 uge, men han er ked af det fra vi aflevere ham og til vi henter ham igen. Hun er ellers utrolig sød og gør et kæmpe stykke arbejde, men jeg tror bare de er et dårligt match.
Han har nu fået plads hos en privatdagplejer hvor vores datter også går, men det er fra 1/9..

Nu går mit spørgsmål så på, og jeg kan blive sygemeldt indtil min søn starter det nye sted, så han ikke skal afsted en lille måned endnu, og være så ked af det. Det vil jeg næsten ikke kunne bære..

Ved i noget?

Er enig med Carina i at hvis du ikke er syg, så skal du heller ikke sygemeldes. Men tænker om du ikke kan tage orlov? Ved slet ikke hvordan det fungerer, men det var bare en tanke :-)

Anmeld

7. august 2013

L&V

cdinesen skriver:

Jeg har en søn på 1år der bare ikke trives i sin dagpleje, han kører nu på 4 uge, men han er ked af det fra vi aflevere ham og til vi henter ham igen. Hun er ellers utrolig sød og gør et kæmpe stykke arbejde, men jeg tror bare de er et dårligt match.

Ved i noget?

Nej det ka du ik. Sygemelding kræver sygdom. Du må bruge din ferie det er hvis den mulighed der er

Anmeld

7. august 2013

cdinesen

okay mange tak for svar.. skal snakke med en socialrådgiver i morgen, så må vi se hvad vi kan finde af løsning

Anmeld

8. august 2013

Janni.

Puha  Håber i finder en rigtig god løsning så han ikke er tvunget til at skulle afsted i så mange dage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.