Få taget billeder af guldklumpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Hej alle

Vi går og overvejer at få taget nogle prof. billeder af vores søn (når han engang er her ) Hvor gammel skal han ca. være for at få taget nogle rigtig gode billeder af ham? Synes, at jeg har læst, babyen skal være omkring 10 dage gammel, kan det passe?

Kender I en god fotograf i Aalborg? Hvad koster sådan noget ca.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Bertris

Vi fik taget prof billeder af vores datter da hun var en måned gammel, der var hun nemlig også vågen nok til det, "sove" billeder af babyer er da søde, men er glad for vi har "vågne billeder"

Anmeld

7. august 2013

Benjamins'mor

Jeg tror det svinger meget fra fotograf til fotograf, jeg ved Medine (tror hun ligger i Randers) tager billeder allerede fra de er 2-3 dage gamle

Anmeld

7. august 2013

Laulund87

Det kommer an på om det skal være de populære billeder hvor de sover med en masse rekvisitter eller barnet skal være mere vågent.

Det skal nok være så tidligt som muligt hvis det skal være sovebillederne..

Anmeld

7. august 2013

Kløver

Jeg fik af min søn da han var 1 mdr da han blev født 5 uger for tidligt, min datter var 5 dage gammel så det er når i føler for det, har overskud og tid. Dog anbefaler de at vente hvis det er udendørs billeder

Anmeld

7. august 2013

christina92

Anonym skriver:

Hej alle

Vi går og overvejer at få taget nogle prof. billeder af vores søn (når han engang er her ) Hvor gammel skal han ca. være for at få taget nogle rigtig gode billeder af ham? Synes, at jeg har læst, babyen skal være omkring 10 dage gammel, kan det passe?

Kender I en god fotograf i Aalborg? Hvad koster sådan noget ca.?

Skal det være billeder a'la Medine olign. er det mellem 4-14 dage. Så har de lært mor at kende men er ikke for opmærksomme endnu

Vågne billeder, vil jeg sige omkring en mdr.

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar  Jeg havde lidt tænkt på sovebilleder, men det kommer også an på, om overskuddet er der. Kender I ca. prislejet?

Anmeld

8. august 2013

Kamulla

ved nyfødt billeder, plejer vi at sige helst indefor 10 dage efter fødsel  

prislejet er forskelligt alt efter hvem ens fotograf er så det er svært at prissætte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.