Hvad gjorde i de første dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
11 synes godt om
7. august 2013

Benjamins'mor

Ja, jeg ved ikke lige hvor jeg skal ligge den, da jeg synes den kunne passe i mange kategorier.

Men jer der har børn i forvejen, hvad gjorde i de første dage?
Jeg skal føde ambulant, selvfølgelig medmindre der er komplikationer, og vil jo så komme hjem samme dag. Vores søn vil under fødslen blive passet af svigermor og svigerfar. Hvornår fik i jeres børn hjem igen? Med det samme i var hjemme? Eller dagen efter eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

lycly

Nu var Julia godt nok hos sin far fordi det var hans uge da jeg fødte. Men ellers så var hun bare blevet passet på selve dagen og ellers var hun bare kommet hjem når jeg kom hjem

Anmeld

7. august 2013

Happiness

Jeg ved det ikke endnu. På den ene side vil jeg gerne have ham hjem med det samme. Men samtidigt kan det jo ske at vi først er hjemme om aftenen. Og så synes jeg han har bedre af at blive passet natten over. Så han ikke kommer hjem, ser ny baby og så er det sengetid... Hvis du forstår? 

Så hellere at han kommer hjem dagen efter, og at far kan sørge for han får en masse opmærksomhed, og jeg kan give ham det når den lille sover. 

Anmeld

7. august 2013

Carina:-)

Nu har jeg altid været indlagt min 2 dage så her er de blevet passet lige der -Men så altid kommet hjem når jeg kom hjem.

Anmeld

7. august 2013

L&V

Benjamins'mor skriver:

Ja, jeg ved ikke lige hvor jeg skal ligge den, da jeg synes den kunne passe i mange kategorier.

Jeg skal føde ambulant, selvfølgelig medmindre der er komplikationer, og vil jo så komme hjem samme dag. Vores søn vil under fødslen blive passet af svigermor og svigerfar. Hvornår fik i jeres børn hjem igen? Med det samme i var hjemme? Eller dagen efter eller?

Jeg fødte kl 20 om aftenen og fik lov at blive der natten over.. Laura var ved mormor. Dagen efter blev viktor og jeg instaleret der hjemme og j hentede hende efter hun havde spist til aften ved mormor. Det var rigtig dejligt og ha alene tid med viktor og far så vi kendte ham lidt og havde fået hvilet og derefter havde overskud til lækkermåsen

Anmeld

7. august 2013

Mumto3

de store er kommet hjem samme dag. Det har fungeret rigtig godt. Jeg har lavet babylejr på sofaen inde i stuen. Der har jeg så ligget med baby på maven de første par dage, mens de store legede  gulvet, manden opvartede. Mig, og jeg modtog barselsbesøg fra sofaen, UDEN at rejse mig op overhovedet. Jeg lå jo der med baby Uhhh, det var skønne tider 

Anmeld

7. august 2013

Benjamins'mor

Månsson skriver:

Jeg fødte kl 20 om aftenen og fik lov at blive der natten over.. Laura var ved mormor. Dagen efter blev viktor og jeg instaleret der hjemme og j hentede hende efter hun havde spist til aften ved mormor. Det var rigtig dejligt og ha alene tid med viktor og far så vi kendte ham lidt og havde fået hvilet og derefter havde overskud til lækkermåsen

Tænker også at det er rart lige at lære baby at kende lidt, synes måske også det er synd for Benjamin hvis vi kommer hjem om aftenen at han så skal til at hjem og så i seng, især når det sikkert er mere spændende for ham at se baby, så er det måske bedre han kommer hjem om dagen.

Er nemlig bare blevet i tvivl for mine svigerforældre havde tænkt de havde ham 2-3 dage så vi lige kunne falde til med en baby, men ved ikke om jeg kan undvære ham så længe.

Anmeld

7. august 2013

LinLin

Tja... Min fødsel gik i gang 5.30 en torsdag. Storebror blev afleveret i bhv kl 7.20. Lillebror blev født 10.10 og vi kom hjem 14.30. Og så blev David hentet af min mand i bhv 15.30 vi havde faktsik slet ikke fundet ud af hvordan og hvorledes med pasning (og lillebror er født 40+0) men det gik jo let dagen efter kom han i børnehave som normalt og så passede det tilfældigvis med at han skulle hjem til sin far den weekend

Anmeld

7. august 2013

L&V

Benjamins'mor skriver:

Tænker også at det er rart lige at lære baby at kende lidt, synes måske også det er synd for Benjamin hvis vi kommer hjem om aftenen at han så skal til at hjem og så i seng, især når det sikkert er mere spændende for ham at se baby, så er det måske bedre han kommer hjem om dagen.

Er nemlig bare blevet i tvivl for mine svigerforældre havde tænkt de havde ham 2-3 dage så vi lige kunne falde til med en baby, men ved ikke om jeg kan undvære ham så længe.

Vi nød det i hvert fald.. Uh jeg savnede Laura hrlt vildt ku slet ik tænke på andet så jeg ku ik undvære hende så længe..

Vi gjorde så bare det at j tog Laura med på lidt småture de første par dage og hyggede med hende også ku jeg slappe af og amme derud af

Anmeld

7. august 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Uh vi er lidt på bar bund herhjemme indtil kæresten finder ud af hvad han egentlig vil  Han regner dog med at han tager hjem om aftenen og sover sammen med Bella, sender hende afsted i børnehave og kommer retur til mig. Jeg ved dog at jeg min. er indlagt 2 dage. 

Vi har aftalt med Bellas bedste venindes mor, at de tager hende når der sker noget. Pt. ved jeg ikke om jeg bliver sat i gang eller får et PKS (pga. lillefisen ikke har vendt sig endnu), men kæresten skal med til fødslen 

Vi har bare et "mindre" problem - vi har 2½ times kørsel i tog begge veje, så Bella kommer ikke ind og ser lillebror før vi er hjemme, hun lider meget af køresyge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.