At komme igang!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

skriver som anonym da jeg skammer mig!

under min graviditet var jeg en af dem der knapt nok tog på (5 kg+) men efter fødslen hvor jeg tabte mere end jeg havde taget på gik det ned af bakke! Har taget ca 15 kg på på 3 mdr (4 mdr siden fødslen) og er så ked af der er blevet så slemt! Er næsten på 100 kg nu

jeg kan bare ikke finde overskuddet til at komme igang. hverken kæresten eller jeg er de store fans af grønt, v elsker kød og pommes, gerne med en cola til også en film bagefter med lidt usund

på cola fronten har vi sagt det KUN er i weekenden også maks 2 L til deling om dagen

hjælp til at blive sparket i gang

vil ikke blive tykkere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Kloster

Anonym skriver:

skriver som anonym da jeg skammer mig!

under min graviditet var jeg en af dem der knapt nok tog på (5 kg+) men efter fødslen hvor jeg tabte mere end jeg havde taget på gik det ned af bakke! Har taget ca 15 kg på på 3 mdr (4 mdr siden fødslen) og er så ked af der er blevet så slemt! Er næsten på 100 kg nu

jeg kan bare ikke finde overskuddet til at komme igang. hverken kæresten eller jeg er de store fans af grønt, v elsker kød og pommes, gerne med en cola til også en film bagefter med lidt usund

på cola fronten har vi sagt det KUN er i weekenden også maks 2 L til deling om dagen

hjælp til at blive sparket i gang

vil ikke blive tykkere

Først og fremmest, skal du ville det. Er du klar til kampen? Ellers skal du vente til, du er rigtig klar, for der er ingen lette måder at få et varrigt vægttab. For det hedder kostomlægning og motion = livsstilsændring!

Livsstilsændring er hvad der skal tages fat på. Hvilke mål har du? Realistiske mål. Hvordan vil du komme til dit mål? Lav delmål og hvordan kommer du dertil?

Du skal prioritere det. Både maden og motionen. Forbered dig til din store livsstilsændring.

Mit forslag er, at starte med at leve normalt i 1 uge. Meld dig ind i www.vægttab.nu og vej/skriv alt ind, du spiser/drikker. På den måde kan du meget hurtigt se, hvor mange kcal du indtager og netop hvor du skal tage fat på. Det er klart en øjenåbner.

Ang motionen.... Det er ikke bare motion! Det er velvære... Det er byggesten til hele din positive indgangsvinkel (halleluja   ) Men få fat i en skridttæller og gå 10.000 skridt om dagen ell dyrk 30 min motion hver eneste dag. Gå, cykel, løb, hop, kravl, leg osv osv. Bare du sveder og får pulsen op.

Held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.