Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har to piger vi skal have en mere da folk ikke skal kende til det skriver jeg ikke hvad de først hedder som sådan men to af navende har vi det andet er ønske men hvordan passer de tre sammen
Liv
Lykke
Hope
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi har to piger vi skal have en mere da folk ikke skal kende til det skriver jeg ikke hvad de først hedder som sådan men to af navende har vi det andet er ønske men hvordan passer de tre sammen Liv Lykke Hope
Jeg elsker hope. Men nu er jeg også til de engelske navne så for mig ville det ikke gøre noget.
Flodkilling skriver: Jeg synes altid den er svær med engelske navne på dansk.Som f.eks. hope, lyder jo godt på engelsk.. men ho-pe på dansk?
Jeg synes altid den er svær med engelske navne på dansk.Som f.eks. hope, lyder jo godt på engelsk.. men ho-pe på dansk?
Haha, mon ikke de tænker at det skal være med den engelske udtale, også i dk?
de fleste kender vist navnets udtale når de ser det.
Mor11 skriver: Haha, mon ikke de tænker at det skal være med den engelske udtale, også i dk? de fleste kender vist navnets udtale når de ser det.
Flodkilling skriver: ikke alle Jeg kender en der hedder Angela.. Ang-la siger folk omkring hende. Med tryk på ANG-la... lyder da ikke særlig godt, o forhold til det engelske.
ikke alle Jeg kender en der hedder Angela.. Ang-la siger folk omkring hende. Med tryk på ANG-la... lyder da ikke særlig godt, o forhold til det engelske.
Hehe, så må man jo rette på folk og sige at "det hedder jeg faktisk ikke"
gør jeg også tit selv, når folk ikke lige fanger den rigtigt i første omgang og mit navn er pære dansk og lige til
Jeg ville ikke sætte to meget danske navne sammen med et engelsk. I det hele taget er jeg ikke til et så "ærke-engelsk" navn til et dansk barn - slet ikke, hvis efternavnet er dansk.
kan godt lide navnet Liv
Tænkte vi selv på til vores datter - Liv eller Liva
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128