I gang med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
49 svar
22 synes godt om
7. august 2013

Putomanen

Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie.

Men, nu er vi igang igen. Denne gang med et fryseforsøg.
Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag.

Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Det er lidt tid siden at jeg har skrevet herinde, men jeg har holdt en skøn og tiltrængt sommerferie.

Jeg var til scanning i dag og æl-sprøjten skal tages torsdag aften. Vi har 2 æg i fryseren, så forhåbentlig bliver der æo på mandag.

Mine forhåbninger er ikke de største, men det er nu også rart at have fokus på andre ting. Der er ret travlt på arbejdet i øjeblikket, så meget af min tid bliver brugt på arbejdet.

Håber det lykkes

Anmeld

7. august 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Ihhh hvor jeg håber det lykkedes for jer denne gang.

Anmeld

7. august 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Helt vildt mega meget held og lykke

Det var jo lige sådan et forsøg med to fryseæg, der hjalp os til en graviditet. Jeg er helt sikker på det går jeres vej denne gang!

Anmeld

7. august 2013

Putomanen

o1Mutte skriver:

Håber det lykkes

Mange tak, det ville være skønt

Anmeld

7. august 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Ihhh hvor jeg håber det lykkedes for jer denne gang.

Tusind tak, det ville være dejligt hvis det endelig lykkes
Lige nu er fokus dog på at 1 helst 2 æg oplever optøningen søndag og til mandag.

Anmeld

7. august 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Helt vildt mega meget held og lykke

Det var jo lige sådan et forsøg med to fryseæg, der hjalp os til en graviditet. Jeg er helt sikker på det går jeres vej denne gang!

Tusind tak!
Jeg håber at det er en god ting, at min krop ikke er fyldt med en masse hormoner, og at jeg kan gøre dig kunsten efter

Anmeld

7. august 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Tusind tak!
Jeg håber at det er en god ting, at min krop ikke er fyldt med en masse hormoner, og at jeg kan gøre dig kunsten efter

Det er jeg overbevist om var det der resulterede i en graviditet her! Min krop fejler jo intet, så jeg tror det var det der gjorde udslaget her

Glææææææææææder mig til en update om små 3 uger!

Anmeld

7. august 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det er jeg overbevist om var det der resulterede i en graviditet her! Min krop fejler jo intet, så jeg tror det var det der gjorde udslaget her

Glææææææææææder mig til en update om små 3 uger!

Jeg håber at det samme gælder for mig

Anmeld

7. august 2013

salix

For at du snart flytter over i gruppen gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.