Kok/køkkenhjælp til barnedåb (på Fyn) søges...! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. august 2013

Den første

Hej, 

jeg er så Medvedev at planlægge barnedåb, og der er jo mange ting, der skal tages hensyn til. Jeg tænker derfor at holde den hjemme, men jeg ønsker ikke selv at stå med mad til 15-20 personer og samtidig skulle være vært. Derfor leder jeg efter en kok eller bare en person som er fantastisk til at lave mad og som vil anrette den hos os. Om maden laves her eller andet sted er underordnet for os.

Er der nogle af jer Fyn, der kan anbefale en kok eller en person som er god til at lave mad og som evt. vil hjælpe lidt til i køkkenet undervejs??

/ Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Den første

Ej, allerede en stavefejl i første linje 

Der skulle stå: Jeg er så småt ved at planlægge... 

Anmeld

7. august 2013

Lucky05

Den første skriver:

Hej, 

jeg er så Medvedev at planlægge barnedåb, og der er jo mange ting, der skal tages hensyn til. Jeg tænker derfor at holde den hjemme, men jeg ønsker ikke selv at stå med mad til 15-20 personer og samtidig skulle være vært. Derfor leder jeg efter en kok eller bare en person som er fantastisk til at lave mad og som vil anrette den hos os. Om maden laves her eller andet sted er underordnet for os.

Er der nogle af jer Fyn, der kan anbefale en kok eller en person som er god til at lave mad og som evt. vil hjælpe lidt til i køkkenet undervejs??

/ Gitte

Hvor på Fyn?

Anmeld

7. august 2013

Den første

Vi bor i Årslev.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.