FrkDitte skriver:
Hey!
Jeg går og lurer på sådan en voksipose..
men er sgu lidt i tvivl om hvordan jeg skal bruge den...
Bruger man den også til nyfødte? Den virker bare så stor til en lille ny baby.. men den ser jo lækker og blød ud..
Jeg har termin i starten af september.
Vi har købt en kombivogn, og der er ingen lift med. Så bruger man voksiposen som lift, hvis man tilkøber bærepladen?
Og er det nødvendigt med sommerdyne til voksiposen når vi er i september?
Jeg er lidt forvirret..
Håber der er nogle erfarne voksipose-brugere derude.. 
D.
Jeg brugte heldragter til mit første barn. Og det gik fint hun er født i dec.
Her anden gang har jeg så købt en Voksi (skal føde til september), men KUN fordi jeg fandt den på nettet til 800kr inkl bæreplade.
Jeg må indrømme at jeg aldrig personligt ville gå ud og bruge, det den koster fuld pris!
Af dem jeg kender så kan du kun bruge den om vinteren, for selv sommerdynen er for varm! og den koster også kassen ved siden af.
Den er rimlig besværlig lige at lære at kende i starten, vi var to voksne + en skrædder til at lave hullerne til selen, bærerpladen, og generelt at finde ud af hvordan den skulle bruges. For den er nemlig mega stor!
Jeg har samtidig købt en Cuddel pose (tror jeg den hedder), brugt. Og flere har skrevet herinde at den er genial (hvis man har bil).
Min plan er nemlig helt at droppe de heldragter, baby kommer i voksi, og ellers i cuddel pose i bilen. Så vi undgår det problem at man hele tiden skal ha baby ud af en masse tøj, hver gang du kommer indedørs.
Men kan du ikke finde den på tilbud eller brugt, og har heldragter, så ville jeg bare bruge heldragter.