Hvornår dække garantien på en klapvogn og hvad dækker den ik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. august 2013

Pinkrose

Hej

Ja jeg købte en emmaljunga klapvogn i april sidste år,
Og bremsen virker ikke, ( hvilke jeg efterhånden hører fra mange at de oplever) den tager ikke fat ,

Jeg har passe utrolig godt på den, den har altid stået inde når vi ikke var ude og gå.

Men dem i butikken sagde da jeg var nede hos mekanikeren i babysam at det ikke var sikkert at garantien dækkede det..

Hvordan kan det være ? Har ikke vildt meget forstand på den slags .

Og nogle der ku ha et skud på hvad det ville koste at få lavet sådan en bremse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Ayasmor

Denisep skriver:

Hej

Og bremsen virker ikke, ( hvilke jeg efterhånden hører fra mange at de oplever) den tager ikke fat ,

Jeg har passe utrolig godt på den, den har altid stået inde når vi ikke var ude og gå.

Men dem i butikken sagde da jeg var nede hos mekanikeren i babysam at det ikke var sikkert at garantien dækkede det..

Jeg har ikke selv erfaring med med. Umiddelbart tænker jeg, at reklamationsretten burde dække?

Anmeld

7. august 2013

Pinkrose

Ayasmor skriver:

Jeg har ikke selv erfaring med med. Umiddelbart tænker jeg, at reklamationsretten burde dække?

Ja ikk?

Anmeld

7. august 2013

modesty

Denisep skriver:

Hej

Problemet skal vel være en produktionsfejl før garantien dækker, og det kan måske være lidt svært at fastslå når vognen er næsten halvandet år gammel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.